ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برنامه حمایت از محیط زیست و توسعه پایدار را تصویب کرد


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، ستاد محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با محوریت توسعه فعالیت های زیست محیطی، ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه ورزش برگزار شد که در این نشست برنامه های حمایت از محیط زیست و توسعه پایدار اداره کل با شعار حامی عقاب طلایی در بلندای طبیعت به تصویب رسید.
حمید رضا گرشاسبی با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری زیست محیطی میان وزارت ورزش، سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران منعقد شده است گفت: این برنامه یکی از وظایف ذاتی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است که تقویت مسئولیت های اجتماعی جامعه ورزشی در حوزه محیط زیست را به همراه خواهد داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران دو طرح بزرگ ورزش پاک تهران در29 دی ماه همزمان با هوای پاک، شناسائی سمن های مرتبط با محیط زیست و ایجاد تعامل جوانان در راستای اهداف این ماموریت را از برنامه های ستاد محیط زیست عنوان کرد.
مشاور وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: به مناسبت روز هوای پاک، همزمان در مجموعه ورزشی تختی و ورزشگاههای سطح استان محیط زیست آنها پاک سازی می شود.
پیام نظر مدیر کارگروه محیط زیست ورزش استان تهران نیز گفت: در این طرح خودجوش، تمام اقشار جامعه ورزش استان تهران در جهت پاک سازی سطح محیط های ورزشی و طبیعت همکاری خواهند کرد.
همچنین در این نشست در خصوص کلیات برنامه های آینده اداره کل تا پایان سال94، جمع بندی گزارشات آماری واحدها، بازدید و نظارت بر برنامه های ادارات حوزه ها و شهرستان ها و ارزشیابی کارکنان در انجام امور محوله، بحث و تبادل نظر شد.
بیست و دومین نشست شورای معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نادرشاملو معاون توسعه منابع انسانی، حسن میرزا آقابیک معاون توسعه امور ورزش، فاطمه سلیمی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شرکت داشتند.
تهرام/7247//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شبگردی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران