سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عارف: جریان های سیاسی نباید برای اهداف جناحی خود از بسیج استفاده ابزاری کنند


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیادامید ایرانیان،محمدرضا عارف در دیدارهای جداگانه با فعالان سیاسی استان البرز، شهرستان محمود آباد و اعضای تشکل همبستگی دانشجویان و فارغ التحصیلان با اشاره به هفته بسیج، فرمان تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) را از ابتکارات رهبر فقید انقلاب دانست و افزود: ویژگی اصلی بسیج، مردمی بودن آن است و اعضای این نهاد ارزشی باید تلاش کنند همانند دوران دفاع مقدس درکنار مردم باشند و در تحکیم وحدت ملی تلاش کنند.
وی با اشاره به داوطلبانه بودن عضویت در بسیج مستضعفین گفت: تاثیر فعالیت های داوطلبانه به مراتب بیشتر از انجام وظایف سازمانی است و تاکنون اعضای بسیج مستضعفین در فعالیت های عمرانی بویژه در روستاها منشاء خدمات موثری بودند.

* هیچ گروهی حق ممانعت از برگزاری همایش های قانونی را ندارد

عارف افزود: تمام جریان های سیاسی باید بتوانند در چارچوب قانون نشست ها و همایش های خود را آزادانه برگزار کنند و هیچ گروهی حق ندارد مانع برگزاری همایش های قانونی شود.
وی تصریح کرد: اگر هر جریانی به خود اجازه دهد آیین های رقیب را برهم بزند آرامش کشور به چالش کشیده می شود و مطمئنا تبعات بر هم خوردن آرامش کشور بر عهده کسانی است که می خواهند در آستانه انتخابات مجلس جو کشور را متشنج کنند.
رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان ادامه داد: از کسانی که باید مظهر قانون گرایی و ادب باشند انتظار می رود کاری نکنند که مردم از آنها روی برگردانند.
عارف با اشاره به حادثه پیش آمده در جریان برگزاری همایش اصلاح طلبان در قرچک ورامین از ورود بموقع وزارت کشور به این مساله قدردانی کرد.

* اصلاح طلبان با یک فهرست در انتخابات حضور می یابند

عارف همچنین با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان تلاش می کنند با یک فهرست در انتخابات حضور پیدا کنند، گفت: باید از طرح مسائلی که به همگرایی اصلاح طلبان آسیب جدی می زند پرهیز کرد و تاکنون نشست های شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با همدلی و همگرایی همه احزاب و شخصیت های عضو برگزار شده است.
وی افزود: حضور نیافتن برخی احزاب و شخصیت های اصلاح طلب در این شورا به معنای نادیده گرفتن آنها نیست و حتما در کارگروه های مختلف از نظرات این بزرگواران استفاده خواهد شد.

* هیچ حزبی نمی تواند خود را محور یک جریان بداند

رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان ادامه داد: هیچ حزب و تشکلی نمی تواند خود را محور یک جریان بداند و در بدنه اصلاح طلبان خروجی تمام تصمیمات براساس خرد جمعی صورت می گیرد.
عارف با بیان اینکه اصلاح طلبان باید آسیب پذیری خود را به حداقل برسانند، تاکید کرد: در جریان اصلاحات نمی توان بین احزاب مختلف وزن کشی کرد و اگر به دنبال سهم خواهی و وزن کشی باشیم ضرر خواهیم کرد.
وی افزود: در تمام حوزه های انتخاباتی معیار انتخاب نامزد یا نامزدهای آن حوزه بر اساس شایستگی و رای آوری آنها و با محوریت شورای اصلاح طلبان حوزه و استان صورت می گیرد؛ باید اتفاقی که در انتخابات 92 صورت گرفت برای انتخابات های آینده و از جمله انتخابات اسفند ماه سال جاری الگو شود.
سیام * 6084* 1724

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استفاده از دوربین های هانی شات استفاده ابزاری از زنان