سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از عصبانیت کواکبیان تا رد شدن ادعای 30 درصدی حضور زنان!


حوزه احزاب _ خبرگزاری فارس، با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده از رسانه‌های رسمی کشور دریافت کرد.

جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا گزارشی روزانه از اخبار رسمی و غیررسمی منتشر شده در این گروه ها تهیه و به بررسی اخبار انتخاباتی کانال ها و گروه ها بپردازد.

*تخریب اصولگرایان و واکنش حداد

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان نسبت به هجمه تخریبی جریان غیر اصولگرایی علیه کاندیداهای اصولگرایان واکنش نشان داد و از اصولگرایان خواست واکنش هماهنگ نشان دهند.

حدادعادل در این زمینه گفت : « کاملا محسوس است که یک ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است، باید با حضوری که در عرصه انتخابات داریم و اتخاذ مواضع هماهنگ بهانه‌ای به طرف مقابل داده نشود.»

*مرعشی: 8 خانم و 22 مرد / مشارکت حداکثری به درخواست عارف

ماه هاست سهمیه 30 درصدی زنان صدر اخبار اصلاح طلبان است. سخنان حسین مرعشی عضو شورای عالی اصلاح طلبان این موضوع را نقض کرده است.

مرعشی در مورد  اعلام شدن اسامی ائتلاف اصلاح طلبان گفت: «لیست اصلاح طلبان با عنوان «ائتلاف ٩٢؛ گام دوم» منتشر می‌شود و متشکل از 8 خانم و ٢٢ آقا است » البته مرعشی اشاره کرد علی مطهری نیز نفر دوم اصلاح طلبان است. از سوی دیگر علی مطهری ائتلاف صداق ملت را با اعتدالیون و اصلاح طلبان را تکذیب کرد. 

البته شنیده های منتشر شده در تلگرام حاکی از آن است دلیل تاخیر در انتشار لیست اصلاح طلبان عدم اعلام کاندیداهای عارف به کمیته ی 15 نفر است. کمیته 15 نفر پس از آنکه عارف را از مسیر انتخاب کاندیداها دور کرد با پیشنهاد رئیس دولت اصلاحات برآن شد دو سهمیه به عارف اختصاص دهد تا او نیز در فرآیند اصلاح طلبان دخیل باشد.عدم احراز صلاحیت یکی از اشخاص پیشنهاد دهنده ی عارف موجب تاخیر در انتشار لیست اصلاح طلبان شده است.

البته عارف نیز با اشاره به تلاش برای نوشتن لیست سی نفر از  مردم خواست: «ما نیاز به رای به همه ی لیست داریم و نباید موقع نوشتن خسته شد؛ باید مردم تهران را تشویق کرد که 30 اسم برای مجلس شورای اسلامی و 16 اسم برای مجلس خبرگان بنویسند»

*حسن روحانی و علوی در لیست هاشمی!

کانال های تلگرامی از لیستی خبر دادند که به عنوان لیست مورد حمایت هاشمی رفسنجانی منتشر شده است. در این لیست اسم حسن روحانی نفر دو قرار گرفته و از اعضای دولت هم وزیر اطلاعات قرار گرفته است. بعضی از اسامی گروه ها نیز متشابه گروه ائتلاف اصولگرایان است. به احتمال زیاد این لیست صرفا برای قرار گرفتن هاشمی در یک لیست است.  گفتنی است فهرست خبرگان هاشمی با عنوان خبرگان مردم هم زمان با پخش سخنرانی وی از رسانه ی ملی منتشر گردید.

*حسینی تغییر حوزه داد

سید محمد حسینی که سابقه ی نمایندگی مردم رفسنجان در  دور پنجم مجلس شورای اسلامی را دارد پس از آنکه در لیست اصولگرایان تهران قرار نگرفت با درخواست مکرر مردم رفسنجان به این شهر رفت. وی که بر سر تعهد انتخاباتی اصولگرایان ماند نگذاشت ائتلاف اصولگرایان از بین برود.

وی در این زمینه گفت: «از ابتدا مردم رفسنجان درخواست‌های زیادی از بنده برای کاندیداتوری از این حوزه داشتند و همچنین علیرغم فعالیت‌های گسترده در تهران، چون نمی‌خواستم خارج از لیست اصولگرایان فعالیت کنم، به همین جهت حوزه انتخابیه‌ام را به رفسنجان تغییر دادم.»                   

*مصطفی کواکبیان: بی خود می کنید!

مصطفی کواکبیان در سخنرانی خود در جمع گرده همایی سراسری جوانان اصلاح طلب با انتقاد از بعضی ها که اصلاح طلبان را ضد انقلاب می نامند گفت: «اصلا شما بیخود می‌کنید که می‌گویید اصلاح‌طلبان ضد انقلاب هستند، این انقلاب از آن ما است و در جریان پیروزی انقلاب این ما بودیم که در متن انقلاب حضور داشتیم و خودم شخصا در همین مکان بار‌ها به همراه بسیاری از همین نیروهای اصلاح‌طلب خدمت امام رسیدیم.»

البته کواکبیان این توضیح را نداد چه کسانی در سال 88 همراه با معارضان انقلاب اسلامی شعار علیه اصل نظام و ولایت فقیه دادندو این افراد از چه جریانی حمایت می کنند!

انتهای پیام/

http://fna.ir/PMNZJK


ویدیو مرتبط :
حضور و غیاب آرین طراح با تخفیف 30 درصدی مرداد ماه