سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رژیم‌صهیونیستی: سوریه 90 درصد از موشک های بالستیک خود را استفاده کرده است


رژیم‌صهیونیستی: سوریه 90 درصد از موشک های بالستیک خود را استفاده کرده است

باشگاه خبرنگاران/ یک افسر بلند پایه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد 90 درصد از موشک های بالستیک دولت سوریه علیه مخالفان استفاده شده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه ادعا کرد سوریه از آغاز جنگ داخلی در این کشور که بیش از چهار سال است ادامه دارد، بیش از 90 درصد از موشک های بالستیک خود را علیه مخالفان استفاده کرده و تعداد کمی از این موشک ها برای جنبش حزب الله در لبنان ارسال شده است.

این افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود افزود: تنها 10 درصد از موشک های بالستیک سوریه برای این کشور باقی مانده است.

وی تصریح کرد با این حال این روند می تواند تغییر کند. آنها ممکن است ساخت این موشک ها را بار دیگر آغاز کنند.

فعالان مخالف سوری می گویند ارتش سوریه دهها فروند موشک ویرانگر از نوع اسکاد را به مناطق تحت کنترل مخالفان شلیک کرده و این جدای از زرادخانه موشکی بالستیک این کشور است که تعداد آنها پیش از آغاز جنگ داخلی در سوریه صدها فروند بوده است.

رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا در حال توسعه سازمانه دفاع هوایی ارو (Arrow) خود است، موشک های اسکاد سوریه و همچنین موشک های دوربرد ایران را که با نام شهاب شناخته می شود به دقت زیر نظر دارد و آنها را تهدیدی بالقوه برای خود می داند.

اسرائیلی ها بیشتر نگران جنبش حزب الله لبنان هستند که مورد حمایت ایران قرار دارد.
حزب الله اکنون بیش از 100 هزار فروند راکت ازجمله حدود 10 فروند موشک پیشرفته اسکاد دی Scud-D در اختیار دارد.


ویدیو مرتبط :
کشف خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در سوریه