سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانشمند اهل سنت: عربستان با جان مسلمانان بازی می‌کند/ شاه سعودی توبه کند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «ماهر حمود» دانشمند اهل سنت و رئیس اتحادیه «علمای مقاومت» لبنان تاکید کرد که عربستان سعودی مال و جان مسلمانان در یمن و سوریه را به بازی گرفته است.

به گزارش وبگاه خبری «النشره»، شیخ ماهر حمود در مراسم محکومیت اعدام شیخ «نمر باقر النمر» توسط مقامات ریاض، گفت: جنگ (حاضر) نبرد بین شیعه و سنی نیست بلکه نبردی بین استکبار جهانی به رهبری اسرائیل و آمریکا که ریاض و برخی کشورهای عربی آن را اجرا می‌کنند، و کسانی است که خواستار وحدت اسلامی و جنگ با اسرائیل با هستند.

وی با محکوم کردن اقدام ریاض در اعدام شیخ نمر خطاب به «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی گفت: خون، آبرو و اموال مسلمانان به شما سپرده شده است. پس تقوی خدا پیشه کن زیرا که در یمن و شام با خون بازی می‌کنی و اموال مسلمانان را هدر می‌دهی.

شیخ ماهر حمود در ادامه پیامش به شاه سعودی گفت: قبل از اینکه به جای «طوفان قاطعیت» جنایتکار (نام عملیات عربستان در تهاجم به یمن)، «طوفان خدا» از راه برسد، همچنان مجالی برای توبه و بازگشت فرا روی تو وجود دارد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های فتنه ایران را به عنوان دشمن اسلام جلوه می‌دهند، افزود: ایران در غزه و لبنان از مقاومت حمایت کرده و با اسرائیل تبادل مالی ندارد آنگونه که ترکیه روابط مالی (با دشمن صهیونیستی) دارد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/1GAVQQ


ویدیو مرتبط :
فراخوان پادشاه جدید عربستان سعودی به وحدت مسلمانان!!