فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اطلاعیه اداره كل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در مورد سایت جدید خبرنگاران


به گزارش ایرنا از اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اداره كل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه‌ای از خبرنگاران متقاضی كارت حرفه‌ای خواست به سامانه جامع رسانه های كشور مراجعه كنند.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تدوین دستور العمل جدید صدور كارت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری، متقاضیان تسهیلات خبرنگاری می توانند ضمن بارگذاری سوابق و آثار خود در سامانه جامع رسانه های كشور، درخواست خود را پیگیری كنند.
از جمله ویژگی های نرم افزار جدید – كه به جای سایت سمان، فعال شده است – سهولت بارگذاری، تعاریف دقیق تر حرفه ای، فرایند ارزیابی توسط شورای غیردولتی و همچنین سرعت و دقت در بررسی آثار خبرنگاران سراسر كشور و انطباق كامل با دستورالعمل صدور كارت حرفه ای روزنامه نگاری است.
مطابق نرم افزار جدید، لازم نیست خبرنگاران آثار خود را به صورت ماهانه به روز رسانی كنند بلكه فقط یكبار مدارك مورد نیاز برای ارزشیابی در كمیته مربوط را بارگذاری می كنند.
تمام متقاضیان جدید و همچنین كسانی كه تاكنون در سایت سمان، پرونده داشته اند در صورت تمایل به عضویت در بانك اطلاعاتی خبرنگاران كشور و استفاده از تسهیلات آن لازم است حساب كاربری جدید در سامانه جامع رسانه های كشور (e-rasaneh.ir) تشكیل دهند.
اطلاع از نحوه عضویت در بخش «خبرنگاران» این سامانه قابل مشاهده است.
گفتنی است سایت سمان، برای استفاده خبرنگاران از مدارك بارگذاری شده قبلی، تا اطلاع ثانوی قابل استفاده است.
اهالی رسانه استان البرز برای كسب اطلاعات بیشتر جهت عضویت در سامانه جامع رسانه های كشور به سامانه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز یا اداره كل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد مراجعه كنند.
6156/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها