روش جدید پسر جوان برای آزار و اذیت همسایه‌/ترفند سنتی پزشک خیانتکار برای فریب بیماران+تصاویر


به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اخبار حوادث و انتظامی امروز، در این بسته خبری گردآوری شده است.   قتل وحشیانه بیمار زیر مشت و لگد پزشک عصبانی + تصاویر

پزشک قاتل بیمارش را با یک ضربه مشت به قتل رساند.

باند مخوف پلیس نما منهدم شد/ جزییات شرارت‌های مسلحانه در 8 استان کشور فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند ۵ نفره‌ای که در ۷ استان کشور اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کردند، دستگیر شدند.

روش جدید پسر جوان برای آزار و اذیت همسایه‌اشرئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی به جرم نشر آگهی دروغین فروش منزل همسایه خود و ایجاد مزاحمت برای وی، خبر داد.

استفاده از عكس های دیگران به عنوان عكس پروفایل جرم استرئیس پلیس فتا استان كرمان از دستگیری فردی خبر داد كه با عكس دیگران در شبكه های اجتماعی فعالیت می‌كرد.

جزییات زورگیری خونین خیابان سپیده/ مالباخته در بیمارستان تحت مداواست4 جوان زورگیر برای سرقت مقداری پول مالباخته را مورد اصابت ضربات چاقو قرار دادند.

چرخساز: امدادرسانی به 3700 نفر در برف و کولاک کشور/ 2 زن باردار از یخ زدگی نجات یافتندرئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به بارش برف و وقوع کولاک در 12 استان کشور گفت: تاکنون به 3700 نفر در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

آدم کش‌های گلستان پای میز محاکمهپرونده عاملان قتل‌های سریالی گلستان پس از صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شد.

قربانی نزاع مرگبار در جنوب تهران جان چند بیمار را نجات دادخانواده مرد میانسالی که در جریان یک نزاع دچار مرگ مغزی شده بود، موافقت خود را برای اهدای اعضای بدن وی اعلام کردند.

تعرض پزشک خیانتکار به بیماران با فریب طب سنتی + عکسپزشک چینی‌ در حال مداوای بیمارش به او تعرض کرد.

محسنی/خلاصه افشاگری یک قاضی از تعرض وحشیانه دو نوجوان یک قاضی تعرض دو پسر 16 ساله به یک نوجوان در شرق تنسی را فاش کرد.انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اذیت و آزار بیماران توسط پرستاران اسرائیلی