سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صادق خرازی: در انتخابات ثبت‌نام نمی کنم، چون ....


صادق خرازی: در انتخابات ثبت‌نام نمی کنم، چون ....

ایسنا/ سید محمد صادق خرازی اعلام کرد: بنا ندارم در انتخابات شرکت کنم و معتقدم تا جوانان با فضیلت در کشور حضور دارند باید از آن‌ها استفاده کرد.

این عضو هیات موسس حزب شورای ایرانیان با اعلام این خبر درباره دلیل ثبت‌نام نکردنش در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: به خاطر جوان هایی که در کشور وجود دارند و برای بها دادن به آن‌ها امثال من باید کنار برویم و به همین دلیل بنا ندارم در انتخابات آینده مجلس کاندیدا شوم. خودم را ریزه خوار خوان گسترده جوان های سرزمین مان می دانم و معتقدم تا جوان های با فضیلت در کشور وجود دارند آن‌ها باید بیایند و نقش خود را ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید به فضیلت جوان ها توجه کرد،افزود: همان جوان هایی که انقلاب کردند ، در دفاع مقدس حضور داشتند، بالاترین نقش را در سازندگی کشور ایفا کردند، در دوم خرداد با حضورشان تحولات بنیادی جامعه مدنی را رقم زدند و در هر حادثه ای به عنوان مهمترین شاخصه ثروت ملی ایران به حساب می آیند.

خرازی در ادامه تصریح کرد: امثال من تجربه قدرت را داشته ایم فاصله من با قدرت زیاد نیست و نسبت من با قدرت از طریق یک حزب تعریف نمی‌شود. من ارتباطات خودم را با قدرت دارم و اگر بخواهم از آن مسیر جلو بروم نیازی به تشکیل حزب ندارم اما آرمان ما این است که این جوان ها از یک هویت ملی برخوردار باشند و این هویت ملی شان به یک سرمایه عینی و واقعی که ضرورت امروز جامعه ما است تبدیل شود.

وی درباره دلیل حضورش در ستاد انتخابات عنوان کرد: به همین دلایل است که من در کنار دبیر کل حزب ندای ایرانیان و درجهت التزام به نیروهای دیگر حزب ندا در ستاد انتخابات حاضر شدم تا آن‌ها ثبت‌نام کنند و من هم افتخار می کنم که در کنارشان باشم. اگر به جوان ها باور داریم باید این فضا را هم برایشان ایجاد کنیم تا کار جدی انجام دهند.

رئیس هیأت موسس حزب ندای ایرانیان در پایان تاکید کرد: حزب ندا جوان‌هارا مظهر شرف خود می‌داند تنها سرمایه ای که ما در ندا داریم و ما را از دیگران متمایز می‌کند جوان بودن حزب است.این تجلی عینی سرمایه ای است که در ندا به آن فکر می‌کنیم و معتقدیم باید به این سرمایه فراگیر در عمق جامعه به عنوان یک اصل توجه شود و با آن بازی نشود. تنها را ه پاسداری از آرمان مشترک ما دقت کردن روی این سرمایه جدی و اساسی است که نهالش امروز در جغرافیای امنیت ملی ما در حال ریشه دواندن است.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گفتگو با صادق خرازی درباره تفاهم سوئیس