سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعداد قطعی برق مشترکین تهرانی 10 درصد کاهش یافت/ استقرار سیستم" پاسخگوی خودکار هوشمند


94/09/26 - 10:30

شماره: 13940926000174

نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/6QG6WGکپی

آدرس مورد نظر کپی شد

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق تهران:

تعداد قطعی برق مشترکین تهرانی 10 درصد کاهش یافت/ استقرار سیستم" پاسخگوی خودکار هوشمند

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ ازکاهش 20 درصدی تماس های مشترکین با سامانه فوریت های برق (121) و افزایش سطح رضایت مندی مشترکین تهرانی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: تعداد قطعی برق مشترکین تهرانی 10 درصد کاهش یافت/ استقرار سیستم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ، کامبیز ناظریان با اشاره به این که سامانه فوریت های برق (121) به عنوان پل ارتباطی مشترکین تهرانی و شرکت توزیع برق تهران به منظور اعلام حوادث و اتفاقات و موارد درخواستی نظیر روشنایی معابر فعالیت  می کند؛ اظهار داشت : در راستای افزایش پایداری شبکه برق رسانی و همچنین و به منظور ارتقا سطح رضایت مندی مشترکین اقدامات گسترده ای در حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت و مناطق بیست و یک گانه  انجام شده است که در این زمینه می توان به برنامه ریزی و اجرای برنامه عملیاتی تعمیرات پیشگیرانه(PM)دربخش های سرمایه ای و جاری  ،ایجاد فرایند مناسب جهت رسیدگی به موقع و پیگیری کامل درخواست های مشترکین وهمچنین افزایش کیفیت پاسخگویی در سامانه فوریت های برق  اشاره کرد.
 به گفته وی، با توجه به اقدامات انجام شده  در 9 ماهه ابتدای سال جاری  نسبت به مدت مشابه سال قبل ، تعداد قطعی برق مشترکین به میزان 10 درصد و تعداد درخواست های مشترکین نسبت به دوره مشابه 28 درصد کاهش یافته است.
 مهندس ناظریان در توضیح این مطلب افزود:با توجه به بازخوردهای  صورت گرفته از مشترکین ؛ سطح رضایت مندی مشترکین از فعالیت های واحدهای بهر ه برداری شرکت نیز نسبت به سال قبل 10درصد  افزایش یافته است.

 معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ  در ادامه  با اشاره به  استقرار سیستم" پاسخگوی خودکار هوشمند" (IVR )در شرکت   توزیع برق تهران گفت:  در نه ماهه امسال 515000 تماس از این طریق پاسخگویی و مدیریت شده است.
وی افزود: این سیستم قادر است در شرایط عادی، وضعیت رسیدگی به خاموشی مشترکین را با توجه به تماس و سوابق قبلی به صورت هوشمند به مشترک اعلام و در شرایطی که خاموشی مشترک طولانی شود، تماس را به صورت خودکار به همکاران واحدهای دیگر نظیر اداره پیگیری اتفاقات منتقل کند.
به گفته وی با راه اندازی سیستم پاسخگویی هوشمند، درصد پاسخگویی موفق به تماس های  مشترکین در نه ماه سال جاری به 100درصد رسیده است .
 مهندس ناظریان در این باره افزود: در شرایطی که تماس ها به علت خاموشی های ناشی از خارج شدن پستهای فوق توزیع و انتقال و یا قطع فیدرهای فشار متوسط به صورت هجومی (بهمنی) افزایش یابد، این سیستم قادر است موارد را از روی پیش شماره های تلفن بصورت هوشمند، شناسایی و با پخش پیغام مناسب از هجوم تماس های مشترکین به سامانه و اشغال خطوط جلوگیری کند.
شایان ذکر است با تلاش کارشناسان امور هماهنگی فوریت های برق در 9 ماه گذشته و همچنین با راه اندازی سامانه هوشمند اخذ بازخورد از مشترکین با سیستم پیام کوتاه ،نحوه پاسخگویی کارشناسان 121 ، نحوه رفع خاموشی و رسیدگی به درخواستهای مشترکین بصورت خودکار استعلام شده است.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/6QG6WG


ویدیو مرتبط :
11- پاسخگوی خودکار - 2- افزودن پاسخ خودکار از فایل اکسل