سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



زنگ خانه داری؛ قسمت اول


نمناک/ خانه داری فقط با تجربه به دست نمی آید چه بسا کسانی تجربات زیادی دارند اما نکاتی هست که از آن بی اطلاع هستند و این نکات با به اشتراک گذاشتن دانسته ها به دست می آید پس شما که جوان تر و به اصطلاح کم تجربه هستید باور غلط ناتوانی در خانه داری را از خود دور کنید از این به بعد با خواندن این مطالب میتوانید خود را خانه داری ماهر بدانید:
اگر زعفران را با یخ داخل لیوان گذاشته و بگذاریم یخ آب شود زعفران رنگ بهتری میگیرد.
برای برطرف کردن چرک یقه پیراهن، قبل از قراردادن آن در ماشین لباس شویی می توانید روی یقه پیراهن صابون مالیده و پانزده دقیقه ای صبر کنید. سپس آن را داخل ماشین لباس شویی بیندازید تا تمیز تمیز شود.
چنانچه خانه شما از بوی غذا پر شده (به خصوص وقتی قرار است میهمان نیز داشته باشید!) از دود اسپند و یا دود خاکشیر استفاده کنید. با دود کردن دارچین هم می توانید بوی غذا را کاملاً از بین ببرید.
مخاطبان عزیز و همراهان همیشگی آخرین خبر، نکات خانه داری خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
زنگ زدن زنگ خانه