علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ترکیب تیم ملی تکواندو ۲۶ اسفند مشخص می شود/ حذف سنگین وزن


به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود روز پنجشنبه و در پایان رقابتهای لیگ برتر با ارزیابی عملکرد اردونشینان تیم ملی در این رقابتها ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی معرفی شود، مربیان تیم ملی در نهایت انتخاب ترکیب اصلی را به ۲۶ اسفندماه و برگزاری رقابتهای انتخابی موکول کردند.  

بر همین اساس آرمین هادی پور و مهدی اسحاقی در وزن ۵۴- کیلوگرم، هادی تیران ولی پور و جواد امیری در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن ۶۳- کیلوگرم، بهنام اسبقی و علیرضا علیاری در وزن ۶۸- کیلوگرم، علی پاکدین و سیداحمد خسروفر در وزن ۷۴- کیلوگرم، پوریا عرفانیان و سعید رجبی در وزن ۸۰- کیلوگرم و امید عمیدی و سیاوش فخرایی در وزن ۸۷- کیلوگرم از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند. 

رقابتهای قهرمانی آسیا در هشت وزن قانونی برگزار خواهد شد که هر کشور تنها مجاز به اعزام شش تکواندوکار است که کادر فنی تیم ملی با حذف تکواندوکاران وزن ۸۷+ کیلوگرم عملا در این وزن نماینده ای را به مسابقات اعزام نخواهد کرد. در پایان رقابتهای انتخابی چهارشنبه ۲۶ اسفندماه نیز یک وزن دیگر (به احتمال زیاد وزن دوم یا پنجم) حذف خواهد شد. 

 دعوت شدگان به اردوی تیم ملی از فردا شنبه در آکادمی ملی المپیک دور جدید تمرینات خود را آغاز می کنند. 

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۶، اواخر فروردین‌ماه ۹۵ در شهر «مانیل» فیلیپین برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
ترکیب تیم ملی مشخص شد