سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



میزان مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیر نیروگاهی در زنجان هفت درصد کاهش یافت


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان علی اصغر عباسی با اعلام این مطلب افزود: میزان مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیر نیروگاهی 9 ماهه امسال در این استان 343 میلیون و 500 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 370 میلیون و 250 هزار لیتر کاهش هفت درصدی دارد.
وی اظهار کرد: این در حالی است که میزان مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیر نیروگاهی در بخش های مختلف متفاوت بوده است.
عباسی افزود: به طوری که در بخش حمل و نقل این میزان مصرف در 9 ماهه امسال 197 میلیون و 200 هزار لیتر بوده که در مدت مشابه سال قبل با مصرف 204 میلیون و 100 هزار لیتر کاهش سه درصدی دارد که این روند ناشی از اجرای طرح پیمایش است.
وی ابراز کرد: در بخش صنایع نیز این روند کاهشی در مدت یاد شده ادامه دارد به طوری که میزان مصرف طی 9 ماهه امسال 29 میلیون و 300 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مصرف 34 میلیون و 400 هزار لیتری با توجه به تبدیل سوخت از کاهش 17 درصدی برخوردار است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: روند کاهشی در میزان مصرف 9 ماهه نفتگاز در دو بخش کشاورزی و نیروگاهی نیز ادامه دارد به طوری که در بخش کشاورزی میزان مصرف طی مدت یاد شده 52 میلیون لیتر ثبت شد که در مقایسه با مصرف 52 میلیون لیتری طی مدت مشابه پارسال تغییری مشاهده نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش نیروگاهی نیز میزان سوخت رسانی طی 9 ماهه امسال در حدود 65 میلیون لیتر بوده و در قیاس با 9 ماهه سال 93 با حدود 97 میلیون لیتر کاهش 33 درصدی نشان می دهد.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 52 باب جایگاه فرآورده مایع و 39 باب جایگاه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه های سوخت مایع 29 باب آن در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17 جایگاه ناحیه ابهر سه شهر سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای شش جایگاه عرضه فرآورده مایع است.
6085/7320

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انفجار ترانسفورماتور نیروگاهی