ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازسازی و توسعه زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد


به گزارش ایرنا به نقل از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در بازسازی زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب که با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود، احداث آکادمی گلف، زمین گرین استاندارد، تجهیز سیستم روشنایی و مکانیزه کردن سیستم آبیاری در دستور کار طراحان و کارشناسان بازسازی این مجموعه قرار خواهد داشت.
همچنین احداث زمین تمرین گلف، فنس کشی اطراف محدوده زمین، احداث سایبان و تامین لوازم و متعلقات ورزش مفرح گلف نیز در قالب این طرح به اجرا در خواهد آمد.
زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب قدمت 54 ساله دارد و در حال حاضر به رغم استفاده عموم مردم و حتی سفرای کشورهای خارجی در شرایط چندان مناسبی به سر نمی برد که به همین خاطر اقدامات بهسازی این زمین توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال انجام است.
عملیات بازسازی به منظور بهسازی و توسعه این زمین که تنها زمین موجود استاندارد ورزش گلف در ایران است، انجام می شود.
ورزشی.(1)**9144** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغاز همایش بین المللی نقش بانک های توسعه ای در توسعه و