سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای زنجان به زائران کربلای معلی خدمات رسانی کرد


ایرج دست نشان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با پایان یافتن تقریبی سفرهای اربعین تعداد کل ناوگان اعزامی از طرف اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان به مرز مهران به 500 دستگاه رسید.
وی اظهار کرد: با توجه به حضور اقشار مختلف از هموطنان با تمکن مالی متفاوت در مراسم اربعین حسینی تصمیمی اتخاذ شد تا روند خدمات و نرخ آن در عین مطلوبیت به دور از هرگونه اعمال سلیقه و تبعیض باشد و از همین رو نرخ حمل و نقل در تابلوهایی در معرض دید عموم قرار گرفت.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر و دست اندرکاران این بخش، برای جابه جایی زائران همکاری قابل توجهی داشتند.
وی خاطرنشان کرد: جابه جایی زائران اربعین حسینی امسال با تلاش و همت خود مردم و تلاش رانندگان حمل و نقل برون شهری در استان اتفاق افتاد.
دست نشان ادامه داد: انجمن های صنفی شرکت ها و موسسه های حمل و نقل مسافر و انجمن های صنفی رانندگان برای خدمات رسانی و انتقال زائران کربلای معلی و بازگرداندن آنها مساعدت و همکاری بسیار خوبی را با این اداره کل داشته اند.
6085/7320

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خدمت رسانی به زائران درمسیر کربلای معلی