سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قتل دختر 6 ساله ورامین قاطعانه پیگیری می شود/قاتل به سزای عملش می رسد


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حسین نقوی حسینی در حاشیه جلسه علنی روز یكشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با محكوم كردن قتل ستایش قریشی دختر 6 ساله افغانستانی در ورامین گفت: این حادثه دل مردم ایران به خصوص ورامینی ها را به درد آورد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مدت ها میزبان اتباع كشور دوست و برادر افغانستان بوده است، دولت و مردم ایران همواره در طی رنج هایی كه به ملت افغانستان روا داشته شده در كنار آنان بوده و آلام این ملت برای ما همچون رنج برای خودمان است.
عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از لزوم برخورد قاطعانه با قاتل دختر 6 ساله خبر داد و خاطرنشان كرد: مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری خواهد كرد و ما طبق قوانین با قاتل ستایش قریشی برخورد خواهیم كرد.
وی تصریح كرد: برای دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بین قتل دختر ایرانی و دختر افغانستانی وجود ندارد به همین دلیل ما قاطعانه پیگیر این پرونده هستیم تا مسبب این قتل به سزای عمل ننگین خود برسد.
نقوی حسینی در مورد این گونه حوادث كاملا مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران موضوع را دنبال می كنیم وهیچ تفاوتی بین اتباع خارجی با اتباع ایرانی وجود ندارد من به عنوان نماینده مردم كار را پیگیری میكنم.
وی تاكید كرد: موضوع حق و حقوق این فرد افغان را بدون تفاوت دنبال می كنیم.
ستایش دختربچه 6 ساله افغانستانی ساكن روستای خیرآباد ورامین روز یكشنبه گذشته - 21 فروردین - وقتی از خانه خارج شده بود از سوی پسر 17 ساله ای (ا - پ) ربوده و به قتل می رسد.
قاتل در روز جنایت توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و پرونده قضایی این حادثه در مراجع ذیصلاح درحال رسیدگی است.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
سیام**9121**9103 ** 1336

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کار زشت ونیستلروی و سزای عملش