سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون استاندار البرز: شاخص توزیع اعتبارات باید بازنگری شود


به گزارش ایرنا، هیربد معصومی عصر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور هر یک از مدیران به عنوان ناظر در این جلسات را بلامانع می بینم، افزود: در برخی نشست ها نیاز است که مدیران شخصا حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات به دستگاه های اجرایی بر اساس شاخص های اعلامی صورت می گیرد و باید به این امر نیز اذعان داشت که تفاوت تخصیص اعتبارات ناچیز است، افزود: برخی مدیران گلایه هایی نسبت به تخصیص اعتبارات دارند.
معاون عمرانی استانداری البرز بیان کرد: درآمد کشور از میزان 120 میلیارد دلار به 20 میلیارد دلار کاهش یافته است.
معاون استاندار البرز با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام موجود در سطح استان البرز، تصریح کرد: باید شاخص تخصیص اعتبارات بازنگری شود و در صورت لزوم جابجایی هایی در این حوزه انجام شود.
معصومی با بیان اینکه حضور مدیران کل در جلسات استانی به واسطه نظارت ناظرین حائز اهمیت و ضروری است، گفت: در صورت عدم حضور مدیران کل در جلسات مدنظر قادر به برگزاری آن نیستیم.
1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استاندار لرستان در جلسه توزیع اعتبارات ملی استان لرستان