فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روایت زندگی شهید مدافع حرم در برنامه «از آسمان»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا اسدالهی جوانی‌اش را در مسیر برگزاری اردوهای جهادی و نشاندن لبخند بر لب اقشار محروم جامعه گذراند و در آخرین نمای زندگی‌اش به کمک رزمندگان محور مقاومت در برابر استکبار رفت و مزد یک عمر زندگی عاشقانه را با شهادت دریافت کرد.

اسدالهی مصداق و مثال خوبی برای آن فرمایش امام خامنه‌ای است که فرموده‌اند: روحیۀ جهادی یعنی اعتقاد به این‌که «ما می‌توانیم»؛ و کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر و استفاده از همه ظرفیت وجودی و ذهنی و اعتماد به جوان‌ها.

روایت روزگار پژوهشگر و جهادگر شهید حمیدرضا اسدالهی در دو قسمت آمادۀ پخش شده که قسمت نخست آن ساعت 17 جمعه 30 بهمن ماه به روی آنتن شبکۀ دو سیما خواهد رفت.

«از آسمان» کاری از گروه اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد است که جمعه‌ها ساعت17 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روایت شهید حاج حسین همدانی از تشکیل گردان های مدافع حرم