ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در بوندس‌لیگا بازی کنند


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 19:31

بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در بوندس‌لیگا بازی کنند

خبرآنلاین/ سرمربی تیم ملی افغانستان عصر امروز به تمرین تیم پرسپولیس رفت.
پیتر شگرد سرمربی تیم ملی افغانستان عصر امروز به تمرین پرسپولیس رفت و با برانکو دیدار کرد.شگرد که از دوستان قدیمی برانکو است به تازگی سرمربی گری تیم ملی افغانستان را برعهده گرفته است و روز گذشته توانست کامبوج را شکست دهد.
در مورد علت حضورش در تمرین تیم پرسپولیس گفت: برانکو از دوستان قدیمی من و هم وطنم است. من زمانی که مدیر تیم فوتبل گرجستان بودم می خواستم برانکو سرمربی تیم ملی گرجستان شود.او مربی بزرگ و با دانشی است. به تمرین پرسپولیس آمدم تا برانکو را ببینم.
او درباره تیم ملی افغانستان گفت: من تازه 5 روز است که این مسئولیت را قبول کرده ام و خوشحالم در اولین بازی پیروز شدیم. افغانستان چالش جدیدی برای من است.
شگرد درباره بازیکنان تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس برخورد گرمی با من داشتند، آنها بازیکنانی با کیفیت هستند که بعضی از آنها می توانند در بوندس لیگا هم بازی کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گلچین حرکات تکنیکی بازیکنان بوندس لیگا