ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:به دنبال همصدا كردن رسانه ها نیستیم


به گزارش ایرنا، «عبدالحمید احمدی» در نشست با اصحابه رسانه های ورزشی درباره اهمیت تعامل سازنده بین وزارت ورزش و رسانه ها اظهار داشت: مشكل اصلی ما فاصله موجود بین رسانه ها و مجموعه مدیریتی است اما در عین حال به دنبال همصدا كردن رسانه ها با وزارت ورزش و جوانان نیستیم.
وی افزود: معتقدیم هر دو حوزه وظایف و رسالت هایی بر عهده دارند كه باید با تكیه بر منطق، واقعیت و انصاف به وظایف خود عمل كنند.
معاون وزیر ورزش در ادامه از بی توجهی به عملكرد رسانه ها در كشور انتقاد كرد و گفت: این شیوه باعث می شود تا هر فردی بر اساس سیاست رسانه ای خود عمل می كند.
احمدی تقویت بخش روابط عمومی دستگاه های ورزشی را مورد تاكید قرار داد و گفت: ظرفیت این حوزه باید توسعه یابد و به تناسب آن روابط عمومی متبحر در مجموعه های ورزشی داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اهمیت اطلاع رسانی با توجه به در پیش بودن بازی های المپیك ریو2016 اظهارداشت: اطلاع رسانی جامع نخستین گام برای ورود به چنین رویدادی بوده و تعدیل انتظارات در این بین لازم و ضروری است.
معاون وزیر ورزش ادامه داد: هرچند كمیته ملی المپیك و فدراسیون های مربوطه متولی المپیك هستند اما وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی های لازم در این زمینه كمك های لازم را داشته و دارد.
احمدی در ادامه كمبود منابع مالی دولت را یكی از مشكلات دیگر در ارائه كمك های لازم به فدراسیون های المپیكی عنوان كرد و افزود: اما با توجه به وجود مشكلات مالی برای جذب منابع و پرداخت به فدراسیون های المپیكی تلاش شده است.
وی همچنین به شرایط متفاوت المپیك لندن با المپیك پیش رو ( ریو 2016) گفت: ما در پیش بینی نتایج ریو انتظار اتفاقات خوب را داریم اما منتظر معجزه و یا شكست كاروان ایران نیستیم و معتقدیم باید این نگاه منطقی را در جامعه گسترش دهیم.
مدیركل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان هم در این نشست افزود: در ورزش اتفاقات خوشایند و ناخوشایند بسیاری رخ می دهد و این رسانه است كه با تفكر عقلانی بین این دو، اعتدال ایجاد می كند تا جامعه از اتفاقات رخ داده متضرر نشود.
بهرام افشارزاده درباره رویداد مهم المپیك ریو، گفت: باید راهی پیدا كنیم تا حضور در این رقابت ها بیش از هر چیز دیگری به كام مردم شیرین شود و بتوانیم در مسئولیت خود منشاء خدمات مفید باشیم.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم درباره تعامل بین رسانه ها و وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش متعلق به همه مردم است و با كمك به یكدیگر می توان نقص های موجود را تا حد قابل قبولی كاهش داد.
مازیار ناظمی افزود: ورزش بخش زیادی از رسانه ها را به خود اختصاص داده و این از آماربالای پخش برنامه ها در صدا وسیما ، روزنامه ها و سایت های ورزشی مشهود است؛ در نتیجه این رسانه ها هستند كه می توانند با نقد های سازنده خود و كمك به مدیریت و تصمیم گیران ضعف ها را كاهش دهند.
اصحاب رسانه های ورزشی حاضر در این نشست نظرات و پیشنهادهای خود را برای فراهم كردن فضای المپیكی در كشور ارائه كردند.
ورزشی**9250** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جناب رسولی نژاد معاون امور استانهای وزارت ورزش