سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو خبر از اردکان و ابرکوه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: باید نسبت به اصلاح فرهنگ رانندگی در این شهر اقدام کنیم.
به گزارش ایرنا سرهنگ منصور جمشیدی در جلسه شورای فرهنگ ترافیک شهرستان اردکان افزود: با توجه به معضلات و کنترل ترافیک و با همکاری فرمانداری و شهرداری این شهرستان مصوب شده است که دوربین های کنترل سرعت در سطح شهرنصب شود.
وی اضافه کرد: اصلاح معابر اردکان نیز در دستور کار قرار گرفت.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با اشاره به اینکه تعاملات خوبی بین پلیس راهور ومسوولان وجود دارد تصریح کرد: امیدواریم خروجی آن، این باشد که مردم کمتر دچار حوادث ترافیکی شوند .
جمشیدی با بیان اینکه یکی از اقدامات پلیسی کنترل وبرخورد با متخلفان موتورسوار است ادامه داد: اقدامات پلیسی به سمت اقدامات فرهنگی گسترش یافته است .
وی اظهار کرد: برگزاری جلسات متعدد جهت آموزش، گسترش فرهنگ رانندگی، توزیع رایگان کلاه ایمنی در بین مردم و ... از جمله اقداماتی است همکاران در راهنمایی ورانندگی انجام داده اند .
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد افزود: بیشترین آسیب ها و جراحات ناشی از عدم استفاده از کلاه ایمنی است ، مطمینا اولویت در برخورد موتورسواران بدون کلاه ایمنی می باشد و توصیه می کنیم که مردم در این امر کمک و مساعدت لازم را داشته باشند .
فرماندار اردکان ضمن تشکر از مسوولان استانی و شهرستان در راستای اجرایی کردن قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین رویه مناسب اجرایی شدن قوانین ترافکی افزود: تاکنون در خصوص تسهیل در عبور و مرور شهروندان، سیاست های حمل و نقل عمومی، بررسی مسائل تجهیزات و علائم ایمنی راه های اردکان در جلسات مختلف شورای ترافیک شهرستان بررسی های لازم صورت گرفته و تصمیمات مناسبی اتخاذ شده است.
حسین اسماعیلی پیگیری ارتقاء فرهنگ ترافیک را یکی دیگر از اقدامات و دغدغه های مسوولان مربوطه در شورای ترافیک شهرستان اردکان عنوان کرد و گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات وسیله نقلیه موتورسیکلت بویژه با عابرین یکی از اصلی ترین راه های کاهش این اتفاقات، توجه به مباحث فرهنگی و آموزشی در این راستا می باشد.
وی بر نصب دوربین کنترل سرعت در تقاطع ها و معابر پرتردد تاکید کرد و افزود: با توجه به رشد شهرستان، صنعتی شدن و بالتبع آن افزایش جمعیت مسلما نیاز نیاز به کنترل و نظارت بیشتر در امر تردد و مسائل ترافیکی نیز افزایش می یابد که یکی از بهترین وسایل کنونی در این امر استفاده از دوربین های کنترل سرعت می باشد.
وی افزود: در حال حاضر بحث ترافیکی و تصادفات از معضلات شهرهای بزرگ می باشد که امیدواریم با اجرایی شدن طرح نصب دوربین کنترل سرعت بتوان به نحو شایسته ای مشکلات موجود در این زمینه را رصد و برطرف نمود.
***
معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد گفت : حضور تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر جوان باعث پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس شد.
علی سرداری بمناسبت هفته بسیج درآیین یادواره 65شهید دانش آموز و فرهنگی شهرستان ابرکوه اظهار کرد:باید در جهت موفقیت جامعه و کشورمان به وصایای شهدا توجه وعمل کنیم .
وی بابیان اینکه باید درمسیر ولایت مداری گام برداریم افزود: شهدا با پیروی از ولایت توانستند ایران اسلامی را دربرابر توطئه های دشمنان بیمه کنند.
معاون پرورشی اداره کل آموزش وپروش استان بابیان اینکه دولت تدبیر وامید درجهت تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی ، شهدا وامام شهدا تلاش می کندتصریح کرد: دانش آموزان درسنگر علم ودانش می توانند راه شهدا را ادامه دهند.
رییس آموزش وپرورش ابرکوه هم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهادت برترین درجه انسانیت است.
مسلم روحی پناه اظهار کرد: شهدا درحیات معنوی که داشتند مایه عزت وافتخار جامعه بودند وامروزهم باشهادتشان مایه اقتدار ایران اسلامی هستند.
وی بابیان اینکه جنگ وشهادت نماد ایثارومقاومت ایران بود افزود: برگزاری یادواره شهدا بزرگترین فرهنگ ایثار ، شهادت ، دین داری ، دیانت واعتقاد به نسل سوم است.
6197/7544/7539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گنبدعالی ابرکوه