فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مشارکت فعال معاونت خبر در رادیو اربعین


به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی معاون خبر رسانه ملی در مراسم راه اندازی رادیو اربعین گفت: دوازده بخش خبری، شامل 4 بخش خبری مشروح و 8 بخش خبری کوتاه و نیمه مشروح در «رادیو اربعین» اطلاعات کامل خبری را به زائران ارائه می‌کنند.

جبلی افزود: سازمان صدا و سیما به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد مرکزی اربعین، امسال مسئولیت تبلیغات و اطلاع رسانی همایش بزرگ اربعین را برعهده دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد مرکزی اربعین گفت: علاوه بر پوشش خبری این رویداد مهم، هماهنگی با همه نهادهای مسئول و تدارکاتی در اجرای این ماموریت بر عهده ماست.

جبلی اضافه کرد: آخرین اطلاعات و مطالب مهمی که باید به سمع مخاطبان برسد و گزارش‌های داخلی و خارجی از طریق ارتباط با مسئولان و اطلاع رسانی در همه حوزه‌های مرتبط از طریق اخبار با همکاری رادیو اربعین فراهم شده است.

معاون خبر رسانه ملی در ادامه گفت: گروه‌های خبری که برای پوشش این مراسم به کشور عراق اعزام خواهند شد علاوه بر ارائه گزارش‌های خبری با ارتباطاتی که با برنامه‌های این رادیو خواهند داشت فضای معنوی مراسم پرشور اربعین را برای مخاطبان تشریح خواهند کرد.

جبلی افزود: علاوه بر این بخش‌های خبری، سایت روابط عمومی سازمان صدا و سیما و سایت ویژه‌ای که برای مراسم اربعین راه اندازی شده است، همه اطلاعات و اخبار مربوط را منعکس می‌کنند.

برنامه‌های رادیو اربعین از امروز تا 13 آذر قابل دریافت است و زائران و شنوندگان رادیو اربعین همچنین می‌توانند با دانلود اپلیکیشن به نشانی WWW. IRANSEDA. IR روی گوشی‌های تلفن همراه خود شنونده این شبکه رادیویی باشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مشارکت فعال شاگردان در ساخت حوضچه لاكپشت در مدرسه حکمت