سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مصادره دارایی ایران یک غارت بزرگ توسط راهزنان قرن 21 است/ دولت از تسامح کورکورانه با امریکا دست بردارد


مسعود رشید عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به غارت 2 میلیاردی اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا، گفت: مسلما مصادره دو میلیارد دلار از اموال ملت ایران یک دزدی بزرگ به حساب می‌آید. دولت امریکا برای چندمین بار نشان داده که با جمهوری اسلامی از روی صداقت رفتار نمی‌کند.
دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه مصادره دارایی ایران یک غارت بزرگ توسط راهزنان قرن 21 است، افزود: امریکا نشان داده با اینکه ظاهر مدرن به خود گرفته است اما کماکان در دوران غرب وحشی به سر می‌برد و هنوز هم استعمار کرده و اموال مردمی را سرقت می‌کند.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: آنها از یک طرف با مسئولین جمهوری اسلامی در حال مذاکره هستند و از طرفی اموال ما را مصادره می‌کنند. این واقعیت امریکایی‌ها است. آنها فریبکار هستند و مسئولین ما باید از این اتفاقات درس عبرت بگیرند.
مسئول روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: متاسفانه در شرایطی که آمریکا اموال این ملت را مصادره می‌کند مسئولین ما با آنها قرارداد فروش آب سنگین می‌بندند. چیزی که دانشمندان ایران اسلامی با اهدای خون خود ساخته بودند. این اتفاقات مردم را ناامید می‌کند.
وی گفت: دولت باید از این تسامح کورکورانه با امریکا دست بردارد و از منافع مردم با قدرت دفاع کند. تسامح و مذاکره با امریکایی‌ها خسارت محض در مقابل چشم است و باید تیم دیپلماسی از این مسئله درس بگیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BEJOR4


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 21 سوره ابراهیم، تقلید کورکورانه