تلخ ترین اتفاقات دنیای فوتبال در سال 2015


دنیای فوتبال پر است از اتفاقات خوب و بد ، گاهی اتفاقاتی می افتد که هیچ کس فکرش را هم نمی کند، هیچ یک از رقابت ها قابل پیش بینی نیست و همین موارد است که فوتبال را به جذاب ترین و پرطرفدارترین ورزش دنیا تبدیل کرده است. عده ای از بازیکنان و مربیان درگیر حوادث و بد شانسی هایی شدند که سال 2015 را هیچگاه از یاد نمی برند. در این مطلب بدترین و فراموش نشدنی ترین اتفاقات دنیای فوتبال را آورده ایم.

 یک- ژروم بوآتینگ :

مسی با حرکتی نمایشی سبب نقش بر زمین شدن ژروم بوآتینگ مدافع مستحکم بایرن مونیخ در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد، در پایان نیز یاران مسی با شایستگی ضمن عبور از سد بایرن مونیخ به فینال راه یافتند. بوآتینگ در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان مونیخی بود که در این فصل نیز نمایش خیره کننده ای از خود بر جای گذاشته است، اما این صحنه که با واکنش های فراوانی روبرو شد را می بایست از بدشانسی های بزرگ فوتبال در سال 2015 دانست.

 ناکامی های بزرگ دنیای فوتبال در سال 2015 ، ناکامی ها ، بدشانسی ها

دو- بایرن مونیخ و ضربات پنالتی :

مونیخی ها در سال 2015 مقتدرانه بوندسلیگا را برای سومین مرتبه متوالی فتح کردند، اما در بازی نیمه نهایی رقابت های DFB Pokal مقابل دورتموند عملکردی فاجعه بار داشتند و در ضیافت ضربات پنالتی آخر بازی، چهار ضربه پنالتی خود را از دست دادند. لام، آلونسو، گوتسه و نویر در این دیدار ضربات پنالتی خود را از دست دادند، تا دورتموندی ها به فینال راه یابند. شاید اگر توماس مولر در میدان مسابقه مانده بود، شرایط اندکی متفاوت می گردید، چون وی در سال 2015 هشت ضربه از نه ضربه پنالتی خود را به گل بدل کرده است.

تلخ ترین اتفاقات دنیای فوتبال در سال 2015 ، بدشانسی ها ، فوتبال

سه- سپ بلاتر :

در خصوص سپ بلاتر و جنجال ایجاد شده در فیفا مطالب فراوانی منتشر شده است، وی در سال 2015 سرانجام به دلیل افتضاح مالی پدید آمده در فیفا بعد از هفده سال مجبور به کناره گیری از ریاست این سازمان شد، وی همچنین به مدت هفت سال نیز نمی تواند هیچ پستی اجرایی در این سازمان بر عهده گیرد.

منفی ترین و بدترین اتفاقات دنیای فوتبال در سال 2015 ، فوتبال ، بایرن مونیخ

چهار- داور رقابت های گلدن کاپ

قهرمانی مکزیک در رقابت های گلدن کاپ با حواشی فراوانی به همراه بوده است، چون چنین عنوانی برای مکزیکی ها با تصمیمات داوری پرسش برانگیز فراوانی همراه بوده است. برای نمونه در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها و در دیدار مقابل کاستاریکا، در آخرین دقیقه از دیدار خطای پنالتی بسیار مشکوکی به نفع مکزیک گرفته شد. در بازی مرحله نیمه نهایی در مقابل پاناما نیز بعد از 24 دقیقه یکی از بازیکنان پانامایی به صورت بسیار شگفت آوری از زمین مسابقه اخراج گردید، در آخرین دقیقه همین بازی نیز بار دیگر خطای پنالتی مشکوکی به نفع مکزیکی ها که زیر فشار شدید تیم حریف قرار گرفته بودند، گرفته شد.

بدترین اتفاقات دنیای فوتبال در سال 2015 ، بایرن مونیخ ، مسی

پنج- لوئیز فن خال :

سال 2015 برای فن خال هلندی هرگز آسان نبوده است، در ابتدا وی به مقام چهارمی رقابت های لیگ برتر در فصل 2014/15 با منچستریونایتد بسنده نمود و بعد در همین سال در اتفاقی نادر از صعود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازماند. در انتهای سال نیز وی به کمترین میزان میانگین امتیازات کسب شده در طول دوران مربی گری خود دست یافت و آمارهای منفی بر مانده از خود و شیاطین سرخ را تکمیل نمود.

دنیای فوتبال در سال 2015 ، مسی ، توماس مولر

شش- دیوید بکام :

دیوید بکام در این سال پیش بینی نموده بود که میلان در سال 2016، لیگ قهرمانان اروپا را فتح خواهد نمود که متاسفانه این پیشنهاد بکام در فصل 2015/16 هرگز امکانی برای عملی شدن نخواهد یافت.

اتفاقات دنیای فوتبال جهان در سال 2015 ، توماس مولر ، سپ بلاتر

هفت- ژوزه مورینیو :

آقای خاص دنیای فوتبال در سال 2015 سقوط بسیار بزرگی را تجربه نمود، وی که در فصل گذشته آبی های لندنی را به قهرمانی در لیگ برتر جزیره رسانده بود، در این فصل بعد از رقم خوردن نتایجی بسیار ضعیف از سمت خود اخراج گردید. در حقیقت برای کمتر کسی سقوط چلسی مدافع عنوان قهرمانی با هدایت مورینیو قابل تصور بود.

دنیای فوتبال و اتفاقات عجیب و غریب آن ، سپ بلاتر ، گلدن کاپ

هشت- هلند :

رقابت های یورو 2016 با حضور 24 تیم و بدون هلند برگزار خواهد شد، هلند در مرحله انتخابی این رقابت ها در حالی موفق به از پیش رو برداشتن تیم هایی نظیر ترکیه و ایسلند نشدند که رقبای نه چندان مطرحی همانند آلبانی جواز حضور در فرانسه را اخذ کرده اند.

 ناکامی های بزرگ دنیای فوتبال در سال 2015 را ببینید ، گلدن کاپ ، لوئیز فن خال

نه- رئال مادرید :

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری ، رئال مادرید موفق به شکست کادیز گردید اما از دور رقابت ها کنار رفت، چون دنیس چریشف روس در این بازی در حالی برای مادریدی ها به میدان رفت که فصل گذشته در پیراهن ویارئال در دیدارهای جام حذفی از حضور در یک بازی با در یافت سومین کارت زرد محروم گردید بود. به همین دلیل ماریدی ها خیلی زود از کسب عنوانی در انتهای فصل باز ماندند، البته اخراج رافا بنیتز را بی تردید نمی توان به رقم خوردن چنین فاجعه ای نسبت داد.

بدشانسی های دنیای فوتبال در سال 2015 ، لوئیز فن خال ، دیوید بكام

به تظر شما کدامیک از اتفاقات فوتبالی رقم خورده در سال 2015 را می توان به عنوان ججالی ترین، ناکام ترین و منفی ترین اتفاق سال در چنین لیستی جای داد؟

تلخ ترین اتفاقات دنیای فوتبال در سال 2015


ویدیو مرتبط :
اتفاقات فوق العاده جالب در دنیای فوتبال