ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مخالفت در بارسلونا با ورود پرچم‌هاي کاتالونيا


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 18:23

مخالفت در بارسلونا با ورود پرچم‌هاي کاتالونيا

ورزش 3/ بخش اعظمي از اعضاي باشگاه بارسلونا از بارتومئو،رئيس اين باشگاه خوسته اند که امشب جلوي ورود پرچم هاي کاتالونيا به نوکمپ را بگيرد.
به درخواست احزاب جدايي طلب کاتالونيا، قرار است امشب 30 هزار پرچم کاتالونيا بيرون نوکمپ توزيع شده و هوادارن بارسا با اين پرچم ها وارد ورزشگاه شوند. اين اقدامي تلافي جويانه از سوي هواداران بارسا بر عليه جرايم درنظر گرفته يوفا بر عليه بارسلوناست.
بارسا به دليل حضور پرچم هاي کاتالونيا در ديدار فينال ليگ قهرمانان فصل گذشته 30 هزار و همچنين در ديدار چند هفته پيش مقابل لورکزون در نوکمپ، 40 هزار يورو از سوي يوفا جريمه شده است. هرچند که جريمه دوم فعلا به حالت تعليق در آمده.
منابع اسپانيايي امروز گزارش دادند که اعضاي باشگاه بارسلونا از هيئت مديره و رئيس باشگاه درخواست کرده اند که مانع ورود پرچم هاي کاتالونيا به نوکمپ در بازي امشب مقابل باته بوريسف شده تا جلوي جرايم سنگين تر بعدي از سوي يوفا گرفته شود. بايد ديد که واکنش بارتومئو به اين درخواست چه خواهد بود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
انیمیشن بارسلونا | ورود الکس سانگ به بارسلونا