سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهادت دختر فلسطینی در تازه‌ترین عملیات شهادت طلبانه در قدس


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در سایت اینترنتی خود تصاویری از شهادت یک دختر فلسطینی در قدس اشغالی را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با تیراندازی به سمت یک دختر فلسطینی در بازاری در قدس اشغالی وی را به شهادت رساندند و همچنین یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

نظامیان صهیونیست روز گذشته نیز سه شهروند فلسطینی از جمله یک دختر 16 ساله را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

انتفاضه قدس از حدود دو ماه پیش با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به نام «مهند شفیق حلبی» (19 ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گشت و تا کنون نظامیان صهیونیست 95 فلسطینی را در کرانه باختری، قدس اشغالی و مرز نوار غزه به شهادت رسانده اند و 21 صهیونیست نیز در عملیات های مقاومت به هلاکت رسیده و بیش از 200 نفر نیز زخمی شده اند.

بنا به عقیده ناظران سیاسی این خیزش مردمی فلسطینیان و انتفاضه قدس یک اتفاق ناگهانی نبوده است بلکه نبودن افق سیاسی، وجود خفقان و محاصره ظالمانه، اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، یورش های مکرر به مسجد الاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد، ساخت دیوار حایل، یهودی سازی قدس و استمرار تجاوزات علیه اسرای در بند زندان های رژیم صهیونیستی منجر به آغاز این انتفاضه و خیزش مردمی شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عملیات شهادت طلبانه دختر 18ساله ی فلسطینی