سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روش‌هایی برای سریع‌تر انجام دادن کارهایتان


اقتصادآنلاین/ اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه برای انجام وظایف خود وقت کم می‌آورید، قطعا یک جای کار نقص دارد؛ با علت‌یابی و انجام به موقع وظایف، وقت آزادتری برای رسیدن به خودتان و لذت بردن از زندگی خواهید داشت.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای اتمام کارها و وظایف شغلی خود با مشکل مواجه هستید، برخی راهکارها می‌تواند کمک کند تا کمی سریع‌تر بتوانید این وظایف را انجام دهید. پنج روش آسان برای اتمام سریع‌تر کارها اشاره می‌کنیم که با رعایت آنها وقت آزادتری برای استراحت و رسیدن به تفریحات خود داشته باشید.

برنامه داشته باشید
اگر یک برنامه منظم داشته باشید، می‌توانید وظایف خود را سریع‌تر انجام دهید. یکی از بهترین استراتژی‌ها در این زمینه تهیه یک فهرست وظایف است. این کار کمک می‌کند تا هم متمرکز بمانید و هم راه را گم نکنید. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، با اینحال، آنچه که اهمیت دارد این است که مطمئن شوید لیستی که تهیه کرده‌اید واقع‌گرایانه و قابل انجام است و امکان انجام آن در زمانی که در اختیار دارید هست. حقیقت این است که همه می‌توانند فهرست انجام کار تهیه کنند اما دشوارترین بخش آن این است که این فهرست باید قابل انجام و مطابق با زندگی پرمشغله شما باشد.

قدرت تصمیم‌گیری داشته باشید
به‌محض اینکه تصمیمی گرفتید، آن را رها نکنید. این مساله، به خصوص هنگامی که شما سرپرستی یک تیم را برعهده دارید مصداق پیدا می‌کند. نداشتن قدرت تصمیم‌گیری، نه تنها مراحل پیشرفت شما را کند می‌کند، بلکه باعث خواهد شد تا سایر اعضای تیم هم نسبت به توانایی‌های شما در رهبری دچار شک و تردید شوند. مشروط بر آنکه تحقیقات کافی انجام داده‌اید، انتخاب‌های خود را انجام دهید و ایرادهای را رفع کنید تا نتایج آنرا مشاهده کنید. یکی از مهمترن مهارت‌هایی که در زندگی باید یاد بگیرید، تصمیم‌گیری سریع است. مهارت تصمیم‌گیری سریع و مطمئن، به خصوص در مواقع اضطراری که نیاز به پاسخ سریع است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

حد و مرز تعیین کنید
باید بدانید که چه زمانی یک پروژه را حتی متوقف کنید. اینکه همه زندگی خود را برای دیگران بگذارید، غیرممکن و خسته‌کننده است. بنابراین باید برای خود محدودبت‌هایی تعیین کنید و بگذارید سایرین هم متوجه شوند زمان شما برایتان با ارزش است و شما هم باید به اولویت‌های زندگی خود برسید. اجازه ندهید دیگران از شما سو استفاده کنند.

اول وظایف سخت و ناخوشایند را تمام کنید
اگر در فهرست وظایفتان برخی کارها هستند که مدام از انجام آنها طفره می‌روید، سعی کنید اتفاقا اول آنها را انجام دهید. با این کار، زمان و انرژی بیشتری برای انجام فعالیت‌های لذت بخش دارید. درصورتیکه سخت کار کنید تا وظایف ناخوشایند و سخت را از راه کنار بزنید، شاید زمان بیشتری داشته باشید تا بتوانید فارغ از انجام وظایف کاری، در بیرون از اداره خوش بگذرانید.

از مسایلی که حواستان را پرت می‌کند دوری کنید
آیا شما هم همکاری دارید که خیلی حراف است؟ تمام تلاش خود را بکنید تا او را از فضای کاری خود دور کنید. حرفای‌های الکی زمان با ارزش و انرژی شما را از بین می‌برد. به محض اینکه او به میزتان نزدیک شد، به او بگوید: «عذر می‌خواهم الان نمی‌توانم حرف بزنم»؛ اگر رویتان نمی شود تا با این صراحت به او بگویید، سعی کنید خودتان را مشغول نشان دهید؛ اگر او متوجه قضیه نشد، عذری دست و پا کنید و صندلی خود را ترک کنید. یک همکار حراف تنها کار شما را کند می‌کند و به سختی می‌توانید به جای قبلی بازگردید زیرا رشته افکار شما را پاره می‌کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انجام حرکات سریع در چین