سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اندیشمندان، نویسندگان و فیلم‌نامه‌نویسان میهمان پاتوق اهل قلم در نمایشگاه کتاب


اندیشمندان، نویسندگان و فیلم‌نامه‌نویسان میهمان پاتوق اهل قلم در نمایشگاه کتابایرنا/ پاتوق اهل قلم در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان نویسندگان، شاعران و اندیشمندان است.
شهرام اقبال زاده، مدیر پاتوق اهل قلم برپایی این پاتوق را که امسال و به صورت ابتکاری برای نخستین بار برگزار می شود، به عنوان یکی از کارهای شایسته نام برد که توسط اتحادیه ناشران مدیریت و برنامه ریزی می شود.
وی افزود: در این پاتوق نویسندگان، اندیشمندان و هنرمندان همه حوزه های فکری نظیر نویسندگان کودک و نوجوان، جامعه شناسان و فیلم نامه نویسان پس از گشت و گذار در نمایشگاه حضور یافته و با یکدیگر به گفت و گو و تبادل نظر می پردازند.
اقبال زاده گفت: در یکی دو روز گذشته نویسندگان و فرهیختگانی همچون هوشنگ مرادی کرمانی، عزیز محمدپور، اسدالله امرایی، عباس مخبر، فراز حسن زاده و فریدون عموزاده خلیلی در این پاتوق حضور یافتند؛ طی روزهای آینده نیز اشخاصی همچون داریوش مهرجویی، دکتر پولادی، دکتر نجومیان و برخی دیگر از نویسندگان مطرح کشور در اینجا حضور خواهند یافت.
وی اطلاع رسانی نشدن به موقع و حاضر نبودن برخی از تجهیزات از جمله اینترنت را از جمله مشکلات این غرفه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد طی روزهای آینده این مشکلات برطرف شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
توصیه استاد پناهیان به فیلم نامه نویسان