سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ «روز اول ماه مهر هرگز نیامد» آماده چاپ می‌شود


مهر/ رمان «روز اول ماه مهر هرگز نیامد» نوشته جمشید ملک‌پور برای چاپ توسط نشر افراز آماده می‌شود.
 انتشارات افراز قصد دارد به زودی یک رمان جدید از جمشید ملک‌پور را منتشر و راهی بازار نشر کند. این ناشر ابتدای امسال و همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رمان «کاشف رویا» را از این نویسنده به چاپ رسانده بود.
«کاشف رویا» روایتگر تاریخ معاصر ایران بود و مدیر انتشارات افراز درباره آن به خبرنگار مهر گفته بود: تم عاشقانه به ویژه حضور پررنگ عشق شرقی در این رمان، به چشم می‌آید. فکر می‌کنم جوانان امروزی باید این رمان را بخوانند تا کمی با گذشته نزدیک خود آشنا شوند.
رمان جدیدی که افراز از ملک‌پور منتشر می کند، «روز اول ماه مهر هرگز نیامد» نام دارد که در حجم ۴۴۰ صفحه نوشته شده و برای چاپ آماده می‌شود.
این رمان ملک‌پور هم داستانی اجتماعی داشته و درباره روابط انسان‌هاست که گذشته در آن نقش دارد. این کتاب به عنوان هفتادمین کتاب مجموعه «داستان ایرانی» این ناشر به چاپ خواهد رسید.
جمشید ملک‌پور فعال و مدرس حوزه تئاتر است که به تولید آثار ادبی نیز مشغول است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اول روز مهر ماه در مدرسه سلام صادقیه