ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اصفهانی‌ها برای پرداخت بدهی‌شان امروز و فردا می‌کنند


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.29 - 08:43

اصفهانی‌ها برای پرداخت بدهی‌شان امروز و فردا می‌کنند

فارس/ رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: مقصر اتفاقات بعد از بازی شهرداری گرگان و نفت آبادان سرپرست تیم آبادانی است.
محمود مشحون در مورد اتفاقات به وجود آمده در بازی شهرداری گرگان و نفت آبادان اظهار داشت: آن طور که ناظر گزارش داده است اتفاق خاصی در مسابقه رخ نداده و داوری هم مشکلی نداشته است و همه مسائل پس از مسابقه به وجود آمده است.
وی ادامه داد: متاسفانه بعد از بازی داوری، سرپرست نفت آبادان سیلی در گوش سرپرست شهرداری گرگان نواخته و بعد از آن مشکلات به وجود آمده و نیروی انتظامی وارد ماجرا شده است.
رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: نفتی‌ها در این مسابقه از شهرداری گرگان پیش بوده و در آخر مسابقه نتیجه را واگذار کرده است. خوشبختانه ما برای این مسابقه ناظرین قوی را انتخاب کرده‌ایم که همه موارد را در گزارش خود خواهند آورد.
مشحون از تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای این بازی هم خبر داد و گفت: طی روزهای آینده خاطیان در جلسه حضور پیدا می‌کنند و همه موارد بررسی خواهد شد. در مجموع مقصر سرپرست نفت آبادان بوده است.
وی با اشاره به شرایط تیم آینده سازان اصفهان گفت: آنها اگر روز شنبه مبلغ ورودی خود را تسویه نکنند، اجازه بازی نمی‌دهیم و از لیگ کنارشان خواهیم گذاشت.
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه پیش بینی می‌شد تیمی که دقیقه 90 وارد لیگ شود همین اتفاقات در انتظارش باشد، گفت: به هرحال وقتی مسئولان استان وارد ماجرا می‌شوند و برای حضور در لیگ تقاضا می‌کنند باید به فکر توسعه بسکتبال باشیم. وقتی می‌گویند همه چیز تضمین شده است و 25 میلیون تومان از ورودی را پرداخت می‌کنند، چه کار می‌توانیم کنیم؟
مشحون عنوان کرد: متاسفانه مسئولان این تیم حرف درست هم نمی‌زنند و امروز و فردا می‌کنند. صادق‌زاده، رئیس هیات بسکتبال اصفهان با آنها صحبت کرده است و چند روزی مهلت خواستند و ما هم شنبه را اعلام کردیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اگر کسی ورشکست شده باشد و توان پرداخت بدهی را نداشته و