سریال «غیر علنی»، مردم را به رأی دادن تشویق می‌کند


سریال «غیر علنی»، مردم را به رأی دادن تشویق می‌کندایسنا/ محمد فیلی - بازیگر سریال انتخاباتی «غیرعلنی» - ضمن ابراز رضایت از حضورش در این پروژه با اشاره به موضوع سریال مهرداد خوشبخت خاطرنشان کرد: ساخت سریال‌های انتخاباتی برای تلویزیون از جمله «غیرعلنی» که اکنون در حال پخش است، مردم را به فکر می‌اندازد و آنها را به رأی دادن تشویق می‌کند.

او که در سریال «مختارنامه» با ایفای نقش «شمر» تجربه‌ی متفاوتی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده، به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت: هیچ وقت درباره کارهای خودم قضاوت نمی‌کنم و معتقدم مردم باید درباره کارهایم نظر بدهند. به هر حال به عنوان بازیگر هر کاری که به ما محول می‌شود برایمان یک تجربه است و تازگی دارد اما در کل کارهایی مانند «غیرعلنی» نسبت به کارهای تاریخی که با دشواری همراه است، کمی ساده‌تر تهیه می‌شود.

بازیگر نقش حاج عباس قناد در سریال «غیرعلنی» سپس بیان کرد: همیشه دوست دارم نقش‌هایی که بازی می‌کنم چالش‌برانگیز باشد و به نوعی بتوانم با نقش‌هایم کل‌کل کنم.

فیلی در ادامه درباره کلیت سریال «غیرعلنی» با توجه به موضوعی که دارد، گفت: به نظرم برای هر کاری که قرار است انجام شود باید مردم آگاه شوند و با مردم در ارتباط بود و با آن‌ها صحبت کرد. فکر می‌کنم سریال «غیرعلنی» توانسته تأثیر خوبی داشته باشد. به نظرم ساخت این سریال‌ها که مردم را نسبت به تصمیمات مهم کشور تشویق می‌کند و آن‌ها را به فکر می‌اندازد، خوب است. همه ما می‌دانیم که رأی دادن به نفع سرنوشت خودمان است.

بازیگر «غیرعلنی» همچنین با اشاره به همکاری‌اش با مهرداد خوشبخت و سایر بازیگران در این مجموعه انتخاباتی گفت: به نظرم کارگردان این مجموعه به خوبی توانست کارش را به پایان برساند. در کل کار در «غیرعلنی» طی دو ماهی که در آن حضور داشتم برایم جالب بود؛ چراکه یک خانواده خوب دور هم جمع شده بودند و وقتی کار تمام شد همه ناراحت بودند. از طرفی پیش از این شنیده بودم کار کردن با دفتر آقای جودی خیلی سخت است اما به نظرم خیلی هم خوب بود و ایشان به عنوان تهیه‌کننده به کار بها دادند و به خوبی به کار رسیدند. به نظرم این نکته مثبت سریال «غیرعلنی» بود که تولید خوبی داشت و طی این دو ماه بدون هیچ مشکل و حاشیه‌ای سرانجام 20 بهمن‌ماه به پایان رسید اما در نهایت باز هم قضاوت با مردم است.

بازیگر سریال‌های «روزی روزگاری»، «تفنگ سرپُر»، «پشت کوه‌های بلند» و «چاردیواری» در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره کارهای جدیدش در تلویزیون اعلام کرد: اخیرا پیشنهاد بازی در سریال طنزی که قرار است به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم ساخته شود، به من داده شد که اگر شرایط درست شود به نظرم سریال سنگین و پربازیگری خواهد بود اما هنوز معلوم نیست برای چه شبکه‌ای باشد. این مجموعه طنز فعلا در مرحله نگارش است تا سال آینده برای تولید آماده شود. همچنین برای حضور در یک تله‌فیلم با عنوان «پرواز 956» قرار است به ایلام بروم.


منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
رأی من رأی تو جمهوری اسلامی