ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دو عضو جدید دیگر مجمع سازمان لیگ فوتسال مشخص شدند


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست انتخاباتی عضویت در مجمع سازمان لیگ فوتسال با حضور علی کفاشیان، سیدرضا افتخاری، آرش جابری و هشت مدیرعامل و دو نماینده مدیرعامل از باشگاه‌های لیگ دسته اول فوتسال از ساعت 14 در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

در این نشست و پس از سخنرانی رئیس فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال، سیدعلی افراشی، سید محمد کریمی، داود باقری، محمود عبدالهی، احمد ثابت و سیدجعفر موسوی کاندیدای انتخابات عضویت در مجمع سازمان لیگ فوتسال شدند.

در دور اول عضویت داود باقری در مجمع سازمان لیگ فوتسال با کسب بیشترین آرا قطعی شد و پس از آن در دور دوم بین سیدمحمد کریمی و سید جعفر موسوی به دلیل تساوی آرا، در نهایت سید جعفر موسوی به عنوان نفر دوم به عضویت مجمع سازمان لیگ فوتسال درآمد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سازمان لیگ فوتسال تیم منصوری قرچک را برنده اعلام کرد