مرگ مشکوک بهیار زن روی مبل بیمارستان زاهدان!


مرگ مشکوک بهیار زن روی مبل بیمارستان!

جسد یک بهیار زن که دچار مرگ مرموزی شده است، پس از ساعت های طولانی روی مبل بیمارستان پیدا شد.

 عضو هیأت مدیره نظام پرستاری زاهدان گفت: زمانی جسد این بهیار 45 ساله را پیدا کردند که چندین ساعت از زمان مرگش گذشته و بدنش دچار جمود نعشی شده بود.

 سلیمان نارویی عضو هیأت مدیره نظام پرستاری زاهدان گفت: صفورا شهرکی بهیاری با 25 سال خدمت در بخش سوختگی بیمارستان خاتم الانبیای زاهدان (ص) به تنهایی در بخش کشیک بوده است.

 وی با اشاره به وقوع این حادثه در شیفت عصر بیمارستان خاتم الانبیای زاهدان، افزود: در آن زمان یک بیمار در بخش بستری بوده که حدود ساعت 5 عصر رزیدنت جراحی برای نوشتن یک مشاوره به بخش مراجعه می کند و هرچه آیفون را می زند کسی در را باز نمی کند.

 این عضو هیأت مدیره نظام پرستاری زاهدان افزود: سپس این رزیدنت جراحی شروع به در زدن می کند و پس از مدت زمان طولانی، در توسط همراه بیمار باز می شود و بعد رزیدنت شروع به صدا کردن بهیار می کند اما پاسخی نمی شنود.

 نارویی ادامه داد: بالاخره رزیدنت جراحی وی را در رختکن پیدا می کند که روی مبل نشسته و جان باخته است و از همراه بیمار سؤال می کند چه کسی ایشان را دیده که همراه عنوان می کند اصلاً بهیار را ندیده است یعنی از ابتدای شیفت ساعت 2 تا 5 عصر صفورا دیده نشده بود.

 وی با بیان اینکه "این بهیار در همان لحظه ورود به رختکن جان باخته است"، اظهار کرد: زمانی وی را پیدا کردند که چندین ساعت از زمان مرگش گذشته و دچار جمود نعشی شده بود.

 این عضو هیأت مدیره نظام پرستاری زاهدان افزود: هم اکنون به مدت چهار سال است که شیفت های بخش سوختگی بیمارستان خاتم الانبیای زاهدان تک نفره اداره می شود.

 نارویی یادآور شد: بارها نسبت به این موضوع به دفتر پرستاری اعتراض شد که مسئولان همواره کمبود نیروی انسانی را دلیل این امر عنوان کردند.

مرگ مشکوک بهیار زن روی مبل بیمارستان زاهدان!


ویدیو مرتبط :
حمله‌ور شدن وحشیانه یک بهیار به پرستار زن باردار