ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هاشمی‌نسب: قلعه‌نویی مقابل استقلال از حیثیت ورزشی‌اش دفاع می‌کند/ امیدوارم هیچ‌وقت شعار «برانکو حیا کن» را نشنوم


مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حساسیت بازی‌های لیگ در هفته‌های پایانی اظهار داشت: هنوز زود است که بخواهیم در مورد قهرمان لیگ صحبت کنیم از این جهت که نتایج هفته اخیر باعث شد همه چیز به روز آخر بازی‌های کشیده شود.

وی ادامه داد: در هفته آینده قطعا همه نگاه‌ها به امیر قلعه‌نویی و تیمش خواهد بود و باید دید تراکتورسازی می‌تواند سد راه قهرمانی استقلال شود یا نه. ضمن اینکه پرسپولیس هم با گسترش فولاد بازی دارد که سخت گل می‌خورد و فوتبال تاکتیکی خوبی هم ارائه می‌دهد. در تقابل تیم‌های تهرانی و تبریزی این تیم استقلال خوزستان است که می‌تواند نهایت استفاده را برده و با شکست پدیده به صدر جدول برسد.

 بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال یادآور شد: امیدوارم هر تیمی که قهرمان می‌شود با شایستگی به این مقام برسد.  هر 3 تیم بالای جدول از هر لحاظ شایستگی قهرمان شدن را دارند اما تیمی از بقیه شایسته‌تر است که در این دو هفته پایانی نهایت امتیازات را کسب کرده و کمترین اشتباه را داشته باشد. از لحاظ کیفیت من تیم استقلال خوزستان را به دو تیم دیگر ترجیح می‌دهم از این جهت که این تیم از همان هفته‌های اول لیگ در بالای جدول بود و با ثبات‌ترین تیم لیگ بوده است. به نوعی شاگردان ویسی از مرز 60 درصد آمادگی پایین‌تر نیامدند و اگر هم قهرمان شوند واقعا حق‌شان بوده است.

هاشمی‌نسب در واکنش به این مسئله که استقلالی‌ها انتظار دارند امیر قلعه‌نویی به قهرمانی این تیم کمک کند، تصریح کرد: در فوتبال حرفه‌ای این چیزها معنایی ندارد. شاید خیلی‌ها فکر کنند قلعه‌نویی با تراکتورسازی دنبال کسب سهمیه آسیا است و به این خاطر تیمش مقابل استقلال بباز نیست اما من این عقیده را ندارم. با توجه به شناختم از قلعه‌نویی اعتقادم این است که بازی با استقلال برای او فوق‌العاده حیثیتی است. فصل پیش اتفاقاتی در استقلال برای قلعه‌نویی رخ داد که دلخوری وی را در پی داشت. برخی بازیکنان استقلال هم صحبت‌هایی علیه قلعه‌نویی کردند که قطعا این مسائل باعث می‌شود که او در بازی با استقلال اول به دنبال دفاع از حیثیت ورزشی خود باشد و بعد به مسائل دیگر فکر می‌کند.

وی  اضافه کرد: اینکه برخی بعد از تغییر تیم خود موقع روبه‌رو شدن با تیم سابق‌شان سعی می‌کنند خود را ناراحت نشان دهند را اصلا نمی‌پسندم و مطمئن باشید هر فردی پیش از هر چیز به موفقیت خودش و تیمی که در آن فعالیت می‌کند فکر خواهد کرد. قلعه‌نویی هم مثل خود من از آن دسته آدم‌هایی نیست که مقابل تیم سابق خود بخواهد نقش بازی کند و قطعا با تمام وجودش برای دفاع از حیثیت خود و موفقیت تیمش تلاش می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با تمدید قرارداد برانکو با باشگاه پرسپولیس گفت: به احترام برانکو و تیمش باید کلاه از سر برداشت. او پرسپولیس را از ته جدول به صدر رساند و از لحاظ ارائه فوتبال زیبا و تماشاگر پسند هم که برانکو تیمش را متحول کرد. حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود باز هم چیزی از ارزش‌های برانکو کم نمی‌شود. فقط یک خواسته از هواداران پرسپولیس دارم؛ اینکه آنها هیچ وقت این‌روزها را فراموش نکنند. پرسپولیس فصل پیش اصلا اوضاع خوبی نداشت اما مربی‌ای مثل برانکو آمد و این تیم را متحول کرد.

هاشمی‌نسب عنوان کرد: هواداران همیشه باید یادشان باشد که برانکو این تیم را دوباره به اوج رساند و امیدوارم در صورت ناکامی پرسپولیس در آینده شاهد این نباشیم که هواداران شعار « برانکو حیا کن پرسپولیس را رها کن»  را سر دهند. اتفاقی که پیش از این در پرسپولیس در مورد افراد دیگر شاهد بودیم و اصلا کار پسندیده‌ای نیست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی حیا کن...... استقلال رو رها کن!!!!!!