فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ اين زن کلاهبردار را شناسايي کنيد


خراسان/ زني که با شناسنامه جعلي و گرفتن دسته چک از حدود ۱۰ بانک و موسسه مالي و اعتباري در مشهد از شرکت ها و نمايندگي هاي فروش لوازم بهداشتي و آرايشي بيش از ۲۴ ميليارد ريال کلاهبرداري کرده است در حالي با شکايت ۸۰ شاکي تحت تعقيب قضايي قرار گرفته است که همچنان محل هاي سکونت خود را تغيير مي دهد و به طورمخفيانه دست به انجام اعمال مجرمانه مي زند.

پرونده کلاهبرداري هاي اين زن که طبق بررسي هاي انجام شده از حدود ۲ سال قبل اقدامات مجرمانه خود را در مشهد آغاز کرده است، در حالي توسط کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي خراسان رضوي مورد پي گيري قرار گرفت که اداره کل ثبت احوال خراسان رضوي نيز درباره غصب و سوء استفاده از شناسنامه به هويت جعلي از اين متهم فراري شکايت کرده است.

در بخشي از شکايت اداره ثبت احوال عنوان شده است: غاصب با شناسنامه اي که به دست آورده، نام خود را از «بتول» به «هما» تغيير داده است و با هويت جعلي در حال ارتکاب جرايم متعددي است و در عين حال تصوير سند طلاق نيز در پرونده وي مشاهده مي شود اما صاحب سند مدعي است که وي اصلاً طلاق نگرفته و همچنان باهمسرش زندگي مي کند که اين امر نياز به پيگيري و بررسي دارد.
در حالي که اين پرونده در مجتمع قضايي شهيد کامياب مشهد مورد رسيدگي قرار گرفته و مقام قضايي دستورات ويژه اي را براي شناسايي و دستگيري اين زن سابقه دار صادر کرده بود زواياي ديگري از کلاهبرداري هاي ميلياردي اين زن با اعلام شکايت هاي متعددي از سوي صنف فروش لوازم آرايشي و بهداشتي لو رفت به طوري که تعداد شاکيان وي تاکنون به بيش از ۸۰ نفر رسيده است.

اظهارات شاکيان و تحقيقات کارآگاهان پليس آگاهي نشان مي دهد که زن ۳۲ ساله با استفاده از شناسنامه سرقتي و يا مفقودي از حدود ۱۰ بانک و موسسه مالي و اعتباري دسته چک تهيه کرده و سپس با همدستي مرد ۲۸ ساله اي، انواع لوازم بهداشتي و آرايشي را از شرکت ها و نمايندگي هاي اين صنف خريده است. وي سپس با اجاره مغازه در مناطق مختلف شهر لوازم خريداري شده را به قيمت هاي ارزان فروخته و متواري شده است.
بررسي هاي پليس همچنين بيانگر آن است که متهم فراري از حدود ۱۰ سيم کارت براي تماس با طعمه هاي خود استفاده مي کرد. اين در حالي است که طبق اظهارات برخي شاهدان و مدارک مستند موجود در پرونده، زن فراري در تاريخ سوم مهر گذشته به بهانه جشن ازدواج خود به برخي افراد کارت عروسي نيز داده است تا در اين جشن شرکت کنند.

بنابراين گزارش، در ادامه رسيدگي به اين پرونده، کارآگاهان با صدور دستورات ويژه قضايي مردي را که متهم است با زن مذکور ارتباط داشته و با وي در خريد و فروش کالاهاي کلاهبرداري شده مشارکت کرده است دستگير کردند. اما متهم مذکور هر گونه مشارکت در امر کلاهبرداري با اين زن را رد کرد و گفت: در منطقه پنجتن مشهد مغازه اي اجاره کرده بودم اما کالاهاي آرايشي و بهداشتي که تاريخ انقضاي آن نزديک بود را با تخفيف مي فروختم. حتي چند بار نيز به جرم گرانفروشي در اداره تعزيرات حکومتي محکوم شده ام. در عين حال مقام قضايي اين متهم را تا انجام بررسي ها و تحقيقات بيشتر در اين باره روانه زندان کرد و دستور داد تا تصوير زن متهم به کلاهبرداري ميلياردي بدون پوشش در رسانه ها چاپ شود. در همين رابطه مقام قضايي از شهروندان خواست چنانچه از مخفيگاه اين زن اطلاعي دارند و يا او را شناسايي کرده اند و يا در صورتي که توسط وي مورد کلاهبرداري قرار گرفته اند به اداره جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي خراسان رضوي واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند و يا با تلفن ۲۱۷۳۷۰۰ پليس آگاهي تماس بگيرند.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد
telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پنجاه مرد، طعمه ازدواج موقت زن کلاهبردار