ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاظم‌زاده، پنجمین حذف شده بوکس ایران لقب گرفت


کاظم‌زاده، پنجمین حذف شده بوکس ایران لقب گرفتتسنیم/ بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل نماینده فیلیپین از گردونه مسابقات کسب سهمیه المپیک در چین کنار رفت.
رقابت‌های بوکس کسب سهمیه المپیک چین با حضور 190 بوکسور از 30 کشور از روز جمعه هفته گذشته در شهر کیانان چین در حال پیگیری است.
امروز و در پنجمین روز این مسابقات سجاد کاظم‌زاده در 69 کیلوگرم که با یک پیروزی به جمع 16 نفر برتر راه یافته بود، رودرروی «مارسیال سانتوس» نفر ششم رنکینگ جهانی از کشور فیلیپین قرار گرفت و با وجود نمایش قابل قبولی که از خود ارائه داد، مغلوب این بوکسور صاحب نام شد. سانتوس یکی از نامدارترین بوکسورهای وزن 69 کیلوگرم محسوب می‌شود که در سیدبندی جدول این رقابت‌ها در سید یک قرار دارد.
پیش از این پویا ناوی، آرمین امجدیان، دانا اسماعیل‌زاده و اسماعیل ارمشی نیز از گردونه این تورنمنت حذف شده بودند.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
علی برات زاده مسیر 3 فینال بلدر یادواره حمید کاظم زاده تهران