سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخی رسانه‌ها و کشورها دوستی ایران و پاکستان را تحمل نمی‌کنند


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «امت نیوز»، «مهدی هنردوست» سفیر ایران در پاکستان در واکنش به شایعات رسانه‌های این کشور در مورد روابط تهران – اسلام‌آباد گفت: شایعه‌سازی رسانه‌ها همزمان با دیدار رئیس جمهور ایران تأسف بار بود.

وی افزود: برخی عناصر خواستار خرابی دیدار «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران از پاکستان بودند زیرا برخی کشورها دوستی دو کشور را تحمل نمی‌کنند.

هنردوست اظهار داشت: در حالی که مقامات امنیتی ایران و پاکستان در حال ارتباط هستند، رسانه‌ها چرا شایعه سازی کردند؟

سفیر ایران در اسلام‌آباد گفت: تهران در این خصوص ملاحظاتی دارد و آن را به برادران پاکستانی منتقل کرده است.

رسانه‌های پاکستانی پس از دیدار روحانی با رئیس ستاد ارتش این کشور اعلام کردند که ژنرال «راحیل شریف» مسئله بازداشت جاسوس هندی و مداخله هند در خاک پاکستان را در دیدار با رئیس جمهور کشورمان مطرح کرده است.

اما روحانی این اظهارات رسانه‌های پاکستانی را در کنفرانس مطبوعاتی در اسلام‌آباد رد کرد و گفت: وی هیچ سخنی در مورد مداخله هند در خاک پاکستان با رئیس ستاد ارتش این کشور نداشته است.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
تفاوت ایران با دیگر کشورها در چیست ؟