سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نامه نمایندگان به هیأت‌رئیسه برای بررسی نشدن برنامه ششم و تمدید یک ساله برنامه پنجم


محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از نامه نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس برای عدم بررسی برنامه ششم و تمدید یک ساله برنامه توسعه خبر داد.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه 94 موضوعات بسیار مهمی هستند اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع و اینکه فرصت کافی برای بررسی دو مورد ذکر شده را نداریم این پیشنهاد را مطرح کردیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در اسفند امسال انتخابات مجلس نیز برگزار خواهد شد که به همین دلیل فرصت کافی برای بررسی همزمان لایحه بودجه و برنامه ششم نمی‌ماند که از این رو این درخواست تهیه شد.

پورابراهیمی همچنین با گلایه از عدم ارائه به موقع بودجه به مجلس خاطر نشان کرد: دولت در این زمینه به قانون عمل نکرد که از این رو زمان باقی مانده برای بررسی کافی نیست.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FZHZ23


ویدیو مرتبط :
بررسی سیاست های اقتصادی برنامه ششم توسعه