آنتن در اشغال سریال‌های تکراری


 آنتن در اشغال سریال‌های تکراریهمشهری آنلاین/ بیش از یک هفته از پایان تعطیلات نوروزی می‌گذرد و تلویزیون که در ۱۳ روز اول بهار نتوانست کام مخاطبان را شیرین کند، آنتن خود را دربست در اختیار سریال‌های تکراری گذاشته است.
همه اینها در حالی است که رحمان سیفی‌آزاد، رئیس مرکز امور نمایشی تلویزیون روز گذشته به مهر گفته بود: «هر شبکه در هر فصل 2سریال تازه ایرانی خواهد داشت.»به گزارش همشهری، در سومین هفته بهار آنتن 3شبکه اصلی تلویزیون به پخش یک سریال تکراری، یک تولید تازه و یک مسابقه اختصاص یافته است. تنها سریال جدید تلویزیون فعلا «دوردست‌ها»ست که سال گذشته تولید و پخش آن از هفته گذشته از شبکه یک آغاز شد؛ مجموعه‌ای به کارگردانی جواد ارشاد با حضور پررنگ خانواده حکیمی شامل دانیال پدر، دایانا و دانا فرزندان. هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزی، محمد عمرانی، فرشته سرابندی و... دیگر بازیگران دوردست‌ها هستند که در 26قسمت 45دقیقه‌ای شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود.

حکیمی که در سریال شبکه یک نقش اصلی را ایفا می‌کند، یک سریال تکراری هم در شبکه2 دارد که پخش آن تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. «رهایی» به کارگردانی مسعود تکاور و بازی میترا حجار، سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، امیرحسین مدرس و... یک سریال پلیسی 10قسمتی است که هر روز ساعت 21:30پخش می‌شود. رهایی به روایت داستانِ کشف یک سرقت و آدم‌ربایی رازآلود می‌پردازد و پس از حدود 18‌ماه دوباره روی آنتن می‌رود.

شبکه3 پس از گذراندن تعطیلات نوروز با مسابقه ورزشی «آقای گزارشگر»، از 23فروردین مسابقه «جادوی صدا» را در 28قسمت روی آنتن می‌برد. این مسابقه که با حضور علاقه‌مندان به حوزه گویندگی و دوبله تولید و برای پخش آماده شده، هر شب ساعت 21به نمایش درمی‌آید و به‌احتمال فراوان ساعت پخش سریال‌های شبکه3را تا فرارسیدن‌ماه مبارک رمضان پر می‌کند.

تکراری‌های آی‌فیلم و نمایش
شبکه آی‌فیلم هم در هفته سوم بهار دست به یک خانه‌تکانی زده و با سریال‌های تکراری تازه از مخاطبان خود پذیرایی می‌کند. «سر به راه» سعید سلطانی ساعت 16روی آنتن می‌رود و تا یکی دو روز دیگر هم کلاه‌قرمزی ساعت 17جای خود را به «نون و ریحون» فرزاد موتمن می‌دهد. هر دوسریال در پخش نوروزی خود در سال‌های گذشته چندان موفق نبودند.

«ما چند نفر» فیاض موسوی پس از حدود یک دهه دوباره فرصت پخش یافته و هر روز ساعت 18از آی‌فیلم روی آنتن می‌رود و «هفت‌سنگ» علیرضا بذرافشان هم که در زمان پخش اولیه جنجالی شده بود، ساعت 19به نمایش درمی‌آید. سریال پلیسی «آمین» به کارگردانی بهرنگ توفیقی سهم ساعت 20 این شبکه است و پس از آن هم نوبت به «جایزه بزرگ» مهران مدیری می‌رسد که سال گذشته از شبکه3 پخش شده بود.

شبکه آی‌فیلم از حدود 10روز پیش برای ساعت 22سریال تاریخی مذهبی «یوسف پیامبر» را درنظر گرفته است؛ مجموعه‌ای به کارگردانی مرحوم فرج‌الله سلحشور که در هر نوبت 2قسمت آن روی آنتن می‌رود. باید دید پس از پایان یوسف پیامبر، این شبکه به همان سنت همیشگی پخش فیلم بازمی‌گردد یا یک سریال دیگر را در جدول پخش قرار می‌دهد. شبکه نمایش هم همچنان سریال‌های خارجی «جومونگ» و «شرلوک» را روی آنتن دارد.

دورخیز برای‌ماه رمضان
«پادری» محمدحسین لطیفی که جدی‌ترین گزینه تلویزیون برای نوروز 95 بود، حالا به گزینه اصلی شبکه یک برای‌ ماه رمضان امسال تبدیل شده است. تولید این مجموعه پس از مدتی توقف دوباره از سر گرفته شده و به‌احتمال فراوان تا کمتر از 2‌ماه دیگر به پایان می‌رسد. در فصل دوم «دودکش» همان گروه بازیگران یعنی هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی و نگار عابدی بازی کرده و مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی و شهین تسلیمی هم به آنها پیوسته‌اند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: همشهری آنلاین


ویدیو مرتبط :
قسمت دیگری از سریال تکراری روحانی و منتقدان : برجام - 2