سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«تغییر ذائقه» هدف اصلی «نفوذ» است/ داده‌ها و ستانده‌های برجام نامعلوم است


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الا‌سلام مهدی طائب پنجشنبه شب در یادواره 103شهید روحانی و طلبه کاشان و آران و بیدگل که در مجموعه ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شده بود، اظهار کرد: راهی که امام حسین(ع) انتخاب کرد راه شهادت بود و همین انتخاب باعث شد که افراد وارسته و والا هم رهرو راه او و یارانش باشند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دشمن با برنامه‌ای مشخص می‌خواهد ذائقه ملت ایران را عوض کند، تصریح کرد: نفوذی که مقام معظم رهبری از آن نام می‌برند همین تغییر ذائقه است چون با تغییر ذائقه، به تدریج اهداف اصیل جای خود را به تجمل‌گرایی و رفاه‌زدگی می‌سپارد و این امر برای مملکت یک آسیب است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار یادآور شد: خدا را فراموش کردن، رفاه‌طلبی و دنیاپرستی و از یاد بردن اهداف و آرمان‌های انقلاب و دشمن را به فراموشی سپردن از اهداف دشمن است.

طائب همچنین به مذاکرات اخیر و بر‌جام پرداخت و افزود: هنوز خودشان نمی‌دانند چه گرفته‌اند و چه چیزی داده‌اند ولی چیزی که مشخص است در مجموع مذاکرات سه تهدید برای فرهنگ مردم ایران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سوریه جنگ جهانی بی سر و صدایی در حال روی دادن است، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم که ناب‌ترین و بهترین افراد هستند به دنبال حلقه مفقوده می‌گردند و می‌دانند حلقه محاصره عاشورا در سوریه در حال شکسته شدن است.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی، تکفیری‌ها را نماد آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: نیروهای آمریکایی یک مشت انسان‌های فاسد از نظر اخلاق و ترسو هستند که به اسم دفاع از حقوق بشر در سوریه آتش می‌افروزند.

طائب همچنین با اشاره به اینکه خوی آمریکا، استکباری است و پس از مذاکرات هم این امر به روشنی مشخص شد، تأکید کرد: کاهش قیمت نفت و عدم برگشت پول‌های بلوکه‌شدن ایران در آمریکا، همه نشان از قدرت‌طلبی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا دارد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به انتخابات پیش روی افزود: در شرایط حساسی قرار داریم و این قطار در حال حرکت است و اگر حواس خود را جمع نکنیم ضرر خواهیم کرد.

گفتنی است، در پایان این آیین از خانواده شهید روحانی مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/ 2406/م30/

http://fna.ir/4KEEPO


ویدیو مرتبط :
امام خامنه ای: هدف دشمن تغییر ذائقه مردم است