ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رونمایی از نماد و لوگوی مسابقات جام جهانی فوتسال 2016 + تصاویر


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسمی که شب گذشته (سه‌شنبه) در شهر بوکارامانگا، مرکز استان سانتاندر در کشور کلمبیا برگزار شد، از نماد، لوگوی شهرهای میزبان و فاز اول فروش بلیت‌‌های مسابقات جام جهانی فوتسال 2016 رونمایی شد. این رقابت‌ها که قرار است بین تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) تا یک اکتبر (10 مهر) به میزبانی کشور کلمبیا برگزار شود، نمادش یک خرس قهوه‌ای است. تیم ملی کشورمان هم به عنوان قهرمان آسیا در این تورنمنت حضور پیدا خواهد کرد.

جیمی یارزا، مدیر رویدادهای فیفا در این مراسم گفت: مایلم هواداران را به تماشای این مسابقات دعوت کنم. با وجود قدرت‌هایی همچون بزریل، اسپانیا، ایتالیا، روسیه و ایران و حضور تازه‌واردهایی همچون آذربایجان و ویتنام قول یک تورنمت فوق‌العاده را می‌دهم. سطح این مسابقات به طور حتم بالا خواهد بود و آنهایی که برای تماشای این بازی‌ها به ورزشگاه‌ها می‌آیند، به شدت تحت‌تأثیر قرار خواهند گرفت.

در این مسابقات که به میزبانی سه شهر بوکارامانگا، کالی و مدلین برگزار خواهد شد، 24 تیم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در مجموع 52 بازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رونمایی از لوگوی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه