فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آزمون حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان برگزار شد


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: شرکت کنندگان در این آزمون در طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت و امروز در یکصد حوزه و در یک آزمون کتبی با یکدیگر رقابت کردند.
حجت اسلام والمسلمین حسن امیری افزود: آزمون شفاهی این طرح از اول اسفند سالجاری در بقاع متبرکه آغاز شد و تا 13 اسفند ادامه داشت.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان پس از آزمون شفاهی در آزمون کتبی شرکت کردند و باید 70 امتیاز از هر دو آزمون کسب کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: 570 مربی در 200 بقعه متبرکه استان در راستای تربیت حافظان قرآن فعالیت داشتند.
وی گفت: طرح تربیت حافظ قرآن بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تربیت حافظان قرآن اجرا شد و در این چهار سال بیش از 84 هزار نفر از استان اصفهان در این طرح شرکت کردند.
طرح ملی حفظ قرآن در رشته های حفظ جزء 30، جزء یک و 30، جزء دو، پنج جزء اول، 10 جزء اول، 15 جزء، 20 جزء، حفظ کل، حفظ 150 موضوع، حفظ 300 موضوع و حفظ 120 موضوع با هم به رقابت پرداختند.
مهد/ 6027/7137

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان