سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشکل خنده‌دار طراحان لباس روسیه برای اعتراض به ترکیه


مشکل خنده‌دار طراحان لباس روسیه برای اعتراض به ترکیه

باشگاه خبرنگاران/ طراحان پوشاک در روسیه برای تولید لباس‌ با شعارهایی علیه ترکیه با مشکلی عجیب مواجه شده‌اند.

به نقل از گاردین؛ طراحان مُد و تولیدکنندگان پوشاک در روسیه تصمیم گرفتند تی- شرت‌هایی با شعارهایی علیه ترکیه تولید کنند تا خشم و اعتراض خود را نسبت به سرنگونی جنگنده روسیه ابراز کنند؛ اما مشکل بزرگی پیش پای آنها قرار گرفت و آن هم تحریم پارچه‌های تولید ترکیه بود! در حقیقت ترکیه تامین کننده بخش اصلی پارچه در روسیه است و اگر قرار باشد مردم روسیه لباس‌های اعتراضی علیه ترکیه بر تن کنند، منطقی نیست از پارچه تولید شده در ترکیه استفاده کنند. تولیدکنندگان پوشاک در روسیه بر سر پارچه‌های تولیدی ترکیه چندان هم وسواس به خرج نمی‌دهند و منتظر هستند به محض آزادسازی محموله پارچه‌های ترکیه، کار خود را برای شعارنویسی بر روی لباس‌های جدید آغاز کنند.


روسیه به دنبال سرنگونی جنگنده این کشور در مرز ترکیه و سوریه، مجازات‌های اقتصادی برای آنکارا در نظر گرفت. ممنوعیت واردات میوه، سبزیجات و پارچه در کنار لغو تورهای گردشگری در ترکیه بخشی از این مجازات‌ها هستند. "الکساندر کُنازوف،" طراح پوشاک روس که نخستین بار پیشنهاد تولید لباس‌های با شعار نوشته‌هایی علیه ترکیه، در این باره گفت: کار ما برای تولید این لباس‌ها به دلیل توقیف پارچه‌های تولیدی ترکیه در گمرک به تعویق افتاده است؛ اما از این بابت ناراحت نیستیم زیرا ترجیح می‌دهیم با پارچه‌هایی که تولید روسیه هستند این لباس‌ها را طراحی کنیم. قرار است بر روی این لباس‌ها شعارهایی علیه دولت ترکیه نوشته شود، شعارهایی از قبیل: ما به ترکیه سفر نمی‌کنیم، ما به سواحل ترکیه نیازی نداریم، ما کریمه و سوچی غرق در برف را داریم. در برخی طرح‌های دیگر تصویر "رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در حالیکه شکار یک خرس روس شده است به چشم می‌خورد.

کُنازوف معتقد است وی می‌تواند با تولید این لباس‌ها و فروش آن در بازار، دیدگاه مردم روسیه درمورد سیاست‌های خارجی کشور و چگونگی ادامه ارتباط با ترکیه را نشان دهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حل مشکل لباس جوانان خنده دار ...