سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتوبوس دیابت در شمال تهران مستقر شد


اتوبوس دیابت در شمال تهران مستقر شد خبرگزاری صدا و سیما/ طرح غربالگری قند خون و فشار خون در شمال تهران در حال اجراست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت : ایجاد فرهنگ توجه به سلامت قبل از بیماری، هدف اصلی نظام سلامت است.
سعید کارگران افزود : از روز شنبه اول اسفند با آغاز هفته سلامت مردان، اتوبوس مجهز دیابت در بزرگراه ارتش، بلوار نیروی زمینی، خیابان ازگل، خیابان شهید هاشم ازگلی، جنب سرای محله ازگل مستقر شده و از ساعت 8:30 الی 16 آماده انجام تست های غربالگری قند خون، فشار خون و مشاوره پزشکی است .
وی گفت: این طرح تا روز چهارشنبه پنجم اسفند ادامه دارد.
معاون شهردار منطقه یک در خصوص خدمات این اتوبوس افزود : مشاوره تغذیه، تست رایگان قند و فشار خون، مشاوره پزشکی و توزیع بروشور از جمله خدمات بهداشتی و مشاوره ای اتوبوس دیابت است و مراجعه کنندگانی که پس از معاینه مشخص شد در معرض بیماری دیابت و یا مبتلا به آن قرار دارند به مراکز ویژه دیابت معرفی می شوند.
کارگران گفت: حفظ سلامتی در مردان علاوه بر خود آنها در کیفیت زندگی خانواده شان نیز تاثیر می گذارد بنابراین مردان باید بیشتر نسبت به انجام فعالیت های فیزیکی، پیاده روی و اقدامات دیگر اهمیت دهند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
اتوبوس دیابت در تهران