سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خانم ابتکار! بنزین‌های وارداتی چرا دوای درد آلودگی هوای تهران نشد؟


سید باقر حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: متأسفانه  شعارهای خوبی در زمینه محیط زیست داده می‌شود اما در عمل هیچ اقدام مفیدی را شاهد نیستیم شاید ادعا کنند کارهای انجام دادند اما موضوع آلودگی هوا همچنان باقی است.

وی افزود: در برهه‌ای مسئولان محیط زیست ادعا کردند بنزین تولید داخل آلوده است و باعث افزایش آلودگی هوای تهران شده است اما سؤال اینجاست حالا که خودتان بنزین وارد می‌کنید چرا آن بنزین‌ها آلوده است و نتوانسته در بهبود کیفیت هوای تهران تأثیر مثبتی داشته باشد؟

وی ادامه داد: بنزین وارداتی هم نتوانسته است تأثیر مثبتی بر کنترل آلودگی هوا داشته باشد و تنها بهانه‌ای برای هجمه به مخالفان بود و در طرح این ادعای اخلاق و تقوای الهی را رعایت نکردند چرا که هم اکنون شاهد هستیم با وجود استفاده از بنزین وارداتی همچنان آلودگی هوا وجود دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VGS1S1


ویدیو مرتبط :
منشاء آلودگی هوای اهواز از زبان ابتکار