فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عیادت مدیر شبکه مستند از نادر طالب‌زاده


به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند، علیرضا نوروزی مدیر مالی و محمود زنگنه رییس دفتر مدیر شبکه و مشاور وی با حضور در منزل نادر طالب‌زاده از وی عیادت کردند.

تاجیک برای وی که اخیرا به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بقیه الله بستری بود، آرزوی سلامتی و بقای عمر کرد و از او خواست پس از بهبودی و به دست آوردن سلامتی کامل شبکه مستند را از نظرات و رهنمودهای خود بی‌بهره نگذارد.

طرح راه اندازی شبکه‌ای با مستندهای انتقادی در محضر مقام معظم رهبری

طالب‌زاده نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیران شبکه مستند، با اشاره به ملاقاتی که هنرمندان و مستندسازان پیش از تاسیس این شبکه با مقام معظم رهبری داشتند، یادآور شد: در آن دیدار، این موضوع را با حضرت آقا مطرح کردم که جای یک شبکه برای تولیدات مستند خالی است؛ مستندهایی که به انتقاد از وضع موجود بپردازد و رویکرد تولیدات آن انتقادی باشد.

وی تأکید کرد: در آن دیدار خدمت مقام معظم رهبری گفتم این شبکه باید بتواند با نشان دادن کاستی‌ها و مشکلات، به مرتفع شدن مسائل در جامعه کمک کند. رهبری نیز از این موضوع استقبال کردند و پس از آن بود که مهندس ضرغامی دستور راه اندازی شبکه مستند را صادر کرد.

نادر طالب‌زاده از اعضای شورای اتاق فکر شبکه مستند سیما، متولد 1332، تهیه‌کننده، مجری برنامه‌های تلویزیونی و مستند ساز است و این روز‌ها برنامه «عصر» با اجرای او از تلویزیون پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مستند تقلب واقعی 2 + نادر طالب زاده