سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمادگی رزمی دفاعی و خودكفایی ارتش، برای دشمنان آزار دهنده است


فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان :
آمادگی رزمی دفاعی و خودكفایی ارتش، برای دشمنان آزار دهنده است

زنجان - ایرنا - فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: آمادگی بالای رزمی دفاعی و خودكفایی ارتش برای دشمنان انقلاب و نظام، سخت آزار دهنده است.
امیر، علی مظهری روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران فرا رسیدن 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی را تبریك گفت و افزود: ارتش ایران، توان و قدرت بازدارندگی خود را با حماسه آفرینی هایی كه در دوران قبل از جنگ و همچنین دوران دفاع مقدس داشت به اثبات رساند و این بر هیچكس پوشیده نیست.
وی با بیان اینكه امروز ارتش ایران به لحاظ ساخت سلاح و تجهیزات به مرز خودكفایی رسیده و این دشمنان را نگران و مستاصل كرده است اظهار كرد: در زمان طاغوت، ارتش ایران با حضور 60 هزار مستشار خارجی به آلت دست بیگانگان درآمده بود و مستشاران این نیرو را برای به استعمار كشیدن منطقه خاورمیانه توسط آمریكا، آماده می كردند.
مظهری ادامه داد: این مستشاران خارجی، نیروهای ارتش را مستعمره خود می پنداشتند به همین دلیل نیز بدنه ارتش از رژیم ناراضی بودند بطوریكه سپهبد قرنی اقدام به كودتا كردند اما این كار ناموفق شد.
فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: ارتش در سال 57 همسو با انقلاب و گوش به فرامین امام (ره) بود و در قائله كردستان نیز به مبارزه با ضد انقلاب و گروهك ها پرداخت و همراه با سپاه و بسیج تجزیه طلبان را سركوب كرد.
مظهری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با رشادت ها و حماسه آفرینی های خود و با تقدیم حدود دو هزار شهید در زمان مبارزه با گروهك ها و ضد انقلاب و 48 هزار شهید در دوران دفاع مقدس، پاسخ اعتماد حضرت امام خمینی (ره) را داد.
وی با بیان اینكه به مناسبت 29 فروردین 17 عنوان برنامه از سوی تیپ دو زرهی زنجان اجرا خواهد شد اظهار كرد: این برنامه ها شامل مراسم رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری جنگ شادی، ویزیت رایگان در بیمارستان ارتش، برگزاری جشن میلاد، محفل انس با قرآن، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، مسابقات ورزشی، حضور پرتعداد در نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، توزیع بسته های فرهنگی، انجام تست قند و فشار خون و صعود به قله سه هزار و 707 متری سهند تبریز، می باشد.
مظهری تاكید كرد: به مناسبت روز 29 فروردین، 29 روز از اضافه خدمت سربازان وظیفه تیپ 216 زرهی زنجان بخشیده خواهد شد.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آمادگی دفاعی