سرخ های صدرنشین تبریزی(+جدول)


تراکتورسازی مقابل پاختاکور پیروز شد. ازهفته چهارم لیگ قهرمانان تیم های تراکتورسازی و پاختاکور در ورزشگاه یادگارامام به دیدار یکدیگر رفتند که نماینده ایران موفق شد با دوگل رقیب ازبک را شکست دهد. گل های این دیدار برای تراکتورسازی را سزار(59) و سعید آقایی(82) به ثمر رساندند. تراکتورسازی با این پیروزی 9 امتیازی شد و شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد.

عصرایران - تراکتورسازی مقابل پاختاکور پیروز شد. ازهفته چهارم لیگ قهرمانان تیم های تراکتورسازی و پاختاکور در ورزشگاه یادگارامام به دیدار یکدیگر رفتند که نماینده ایران موفق شد با دوگل رقیب ازبک را شکست دهد. گل های این دیدار برای تراکتورسازی را سزار(59) و  سعید آقایی(82) به ثمر رساندند. تراکتورسازی با این پیروزی 9 امتیازی شد و شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد. 

در دیگر دیدار این گروه الهلال هم الجزیره را شکست داد تا تراکتورسازی برای صعود روی کاغذ فقط به 2 امتیاز دیگر نیاز داشته باشد. قرمزهای تبریز حالا یا یک بازی از دوبازی باقی مانده مقابل الهلال را باید پیروز شوند یا اینکه در دوبازی به 2 امتیاز برسند تا تیم ازبکستانی به آنها نرسد. پاختاکور با 4 امتیاز از 4 بازی در صورت کسب پیروزی های 4 یا 5 گله در بازی رفت و برگشت می تواند از نظر امتیازی به امتیاز 10 برسد و حتی تفاضل بهتری هم داشته باشد. 

لیگ قهرمانان آسیا گروه C

تیم

بازیها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتیاز

1

تراکتورسازی

4

3

0

1

7

1

6

9

2

الهلال

4

2

2

0

8

4

4

8

3

پاختاکور

4

1

1

2

4

8

-4

4

4

الجزیره

4

0

1

3

1

7

-6

1



ویدیو مرتبط :
برنامه جدول باز - جدول شرح در متن اندرویدی