علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نساجی بروجرد تعدیل نیرو ندارد/اختصاص۵۰ میلیارد سرمایه در گردش


به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند به همراه علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عصر امروز جمعه از وضعیت کارخانه نساجی بروجرد از نزدیک بازدید کردند.

وی در نشست با اعضا هیئت مدیره کارخانه نساجی بروجرد با تاکید بر لزوم حمایت از این واحد تولیدی در شهرستان بروجرد اظهار داشت: نباید هیچ گونه تعدیل نیرویی در نساجی بروجرد داشته باشیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه همچنین دستگاههای خدمات رسان شهرستان بروجرد مانند آب، برق، گاز نباید هیچ گونه اقدامی در رابطه با دریافت مطالبات خود از نساجی داشته باشند گفت: همچنین باید جلسه ای طی چند روز آینده برای پیگیری مشکلات این واحد در شهرستان برگزار شود.

بازوند با اشاره به پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد تولیدی شهرستان بروجرد تصریح کرد: در این راستا بر اساس پیگیری های صورت گرفته مقرر شده که ۵۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش برای نساجی بروجرد از سوی بانک مرکزی اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: این میزان سرمایه در گردش ظرف یک ماه آینده به نساجی بروجرد پرداخت خواهد شد.

بنابر این گزارش شرکت کارخانجات نساجی بروجرد در سال ۱۳۶۲ در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با سرمایه گذاری حدود ۱۵ میلیارد ریال در جنوب شرقی شهر بروجرد در استان لرستان احداث شد.

این پروژه دارای ۱۲۴ هزار مترمربع زیربنا شامل واحدهای ریسندگی مختلف، بافندگی، رنگرزی و تکمیل و چاپ و نخ رنگ کنی است.

این واحد در حال حاضر با استفاده از بهترین مواد اولیه مشغول به کار بوده و با فعالیت این واحد صنعتی و دیگر واحدهای مشابه در بروجرد، این شهرستان به قطب صنعت نساجی غرب کشور تبدیل شده است.

یکی از مشکلات کنونی این واحد صنعتی بحث نوسازی و به روز رسانی تجهیزات و طرح توسعه این کارخانه است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

تولید انواع نخ و پارچه خام از محصولات کارخانجات نساجی بروجرد است.


ویدیو مرتبط :
تعدیل 10 هزار نیرو در صنعت قطعه سازی