سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فعالیت مدارس غیر دولتی دو دفتره را به آموزش و پرورش گزارش کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم، مبنی براینکه طبق اعلام برخی از کارشناسان برخی از مدارس غیردولتی دو دفتره هستند و واقعیت‌ها را به آموزش و پرورش اعلام نمی‌کنند، اظهار داشت: نظارت بر مدارس غیردولتی باید به شکل منطقی تعریف شود. سال‌های سال برخی مدیران با بازدیدها و سرکشی‌های ناگهانی مواجه می‌شدند.

وی افزود: در گذشته روند نظارت بر مدارس غیردولتی جامع نبود و اگر مدرسه‌ای دو دفتره است این موضوع به عملکرد مدارس مرتبط است اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد و بازرسان ما متوجه آن نشده باشند، جای سوال است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: اگر فردی از کارشناسان یا خانواده‌ها اطلاعاتی را در خصوص دو دفتره بودن مدارس غیردولتی یا تخلفات آنها دارند باید ما را مطلع کنند و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم. 

گرد بیان کرد: بسیاری از خطاهای مدارس غیردولتی مربوط به زمانی بود که شهریه‌ها واقعی و شفاف نبود. هم اکنون که شهریه واقعی را درنظر می‌گیریم نباید شاهد چنین تخلفاتی باشیم و اگر اطلاعاتی در خصوص دو دفتره بودن مدارس غیردولتی به دست ما برسد طبق قانون با آن برخورد می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، طی هفته‌های اخیر طیبه ماهروزاده مشاور وزیر علوم عنوان کرده بود که همه مدارس غیر دولتی دو دفتره هستند و اگر بخواهند به آموزش و پرورش حقیقت را بگویند مشکل قانونی برایشان درست می‌شود.

وی به خلأ قانونی نظارت بر مدارس غیر دولتی اشاره کرده بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روحانی : آموزش و پرورش باید از دولتی بودن محض خارج شود