باقریان: صداوسیما و فدراسیون نباید درگیر شوند/ بزرگترها موضوع حق پخش را حل کنند


مدیرعامل سپاهان می‌گوید صداوسیما و فدراسیون برای حل موضوع حق پخش نباید با یکدیگر درگیر شوند و با تعامل همه چیز حل می‌شود.

اصغر باقریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم مجمع فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت این فدراسیون از صداوسیما به دلیل پرداخت نکردن حق پخش و ممنوع‌التصویر شدن کفاشیان از سوی صداوسیما به این خاطر گفت: نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد. من در جریان ریز قضایا نیستم و اظهار نظر در این باره به صلاح نیست. گزارشی کلی از این قرارداد که میان صداوسیما و سازمان لیگ منعقد شده بود، ارائه شد اما برای صحبت در این باره باید مطالعه دقیقی داشته باشیم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه صداوسیما کفاشیان را ممنوع‌التصویر کرده، گفت: مسئولان باید جوانب هر کاری را در نظر بگیرند. به نظرم برای حل این مشکل باید یک کارگروه تعیین شود که به طور تخصصی آن را بررسی کند. بدون شک یکی از راه‌های درآمدزایی فوتبال تبلیغات است و در کشور ما با وجود شرایط خاص تا حدودی در این زمینه ناموفق بوده‌ایم. درآمدزایی حاصل از تبلیغات فوتبال می‌تواند بخش اعظم هزینه‌های باشگاه‌ها را تامین کند اما برای حل این مشکل نباید با یکدیگر درگیر شویم بلکه با یک کار کارشناسی خوب مشکل را حل کنیم.

او همچنین درباره اینکه آیا امکان دارد فدراسیون فوتبال هم در پاسخ به صداوسیما از ورود دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه جلوگیری کند گفت: مشکلات را نباید با دعوا حل کنیم بلکه با برگزاری جلسات می‌توان به نتیجه خوبی رسید. تعامل همیشه کارساز بوده و نیازی نیست که در هر موردی کلنجار برویم.

باقریان درباره رای‌گیری در مجمع فدراسیون فوتبال در این باره و رایی‌ که او به این طرح داد، تاکید کرد: رای‌گیری که به صورت شفاهی انجام شد و اعضا با بلند کردن دست‌های خود نظرات خود را بیان می‌کردند. به طور کلی نمی‌توانیم همه مشکلات را با درگیری حل کنیم. به نظرم بزرگترها باید این مسئله را حل کنند و نباید به آشوب و جنجال کشیده شود.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ویترین فوتبال ایران هستند، افزود: به همین دلیل استیماچ پیشنهاد برگزاری یک اردو در ترکیه را به ما داد و ما هم به دلیل شرایط خاص تیم‌ها در آسیا و حاشیه‌هایی که عربستان به وجود آورده، تصمیم گرفتیم تیم را راهی ترکیه کنیم تا با آمادگی بیشتری برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

او درباره جذب روح‌الله سیف‌اللهی از استقلال خوزستان گفت: مکاتباتی را انجام دادیم و باشگاه استقلال هم مبلغی را اعلام کرده که در این باره باید تصمیم‌گیری کنیم. ما نیاز به بازیکن داریم و اگر بتوانیم یک بازیکن را جذب می‌کنیم.

باقریان در پایان درباره اینکه آیا این تیم خروجی دیگری هم خواهد داشت گفت: بازیکنانی که به اردوی ترکیه رفتند از باشگاه جدا نمی‌شوند و تا پایان فصل با ما هستند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سیاست های خبری صداوسیما در قبال موضوع انرژی هسته ای